باسلام و وقت بخیر ،ببخشید خانم دکتر عزیز من برای افزایش شیرم دکتربهم گالاکتومدداده،تاثیر چندانی نداره،الان۱۱روز از سزارینم می گذره،سابقه فیبروم رحمی هم دارم،خونریزیم قطع شده بود،دوروز هست که شروع شده،میشه بخاطر شیرافزا باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



495
1402/08/06


