سلام
دختر من الان ۳۵ روزش هست
هر سه ساعت ک شیر میخوره مدام مدفوع میکنه اوایل مدفوعش رنگ زرد و داهل هم بافت دونه ای بود یه مدت هست مدفوع صاف و حالت خلطی داره و همین مدفوع مکرر باعث سوختگیش شده و دونه های قرمز رو باسنش میریزه من مدام با اب ولرم شست و شو میدم ازاد میزارم هوا بخوره پماد هم میزنم ولی نمیدونم چرا خوب نمیشه
پوشاک مولفیکس هم استفاده میکنم
نگرانم حساسیت ب پروتئین داشته باشه
ممنون میشم راهنمایی کنید
پرسش (1402/08/05):
سوختگی پای نوزاد و مدفوع مکرر
461
38
1402/08/05
سوال کننده
0
1402/08/05
رادین پسر
پوشکش عوض کن پسر منم مولفیکس میسوزه کانفی بخر دیلی مارکت داره هایپر مارکتا دارن
0
1402/08/05
رادین پسر
پماد سوختگی اردن بزن براش
0
1402/08/05
سوال کننده
اول کانفی داشت همین طور بود عوض کردم خوب بود الان چن روزه دوباره قرمز شده
0
1402/08/05
سوال کننده
پماد هم ایروکس استفاده میکنم
0
1402/08/05
khatereh mohammadi
کانفی هم خوب نیست
1
1402/08/05
khatereh mohammadi
دون دون ک میشه ینی شما چیزی خوردید ک حساسیت ب اون داره
مثلا ادویه تند
مثلا ادویه تند
1
1402/08/05
khatereh mohammadi
پوشک جان ببه رو حتما امتحان کنید
پماد سودوکرم بزنید عالیه
پماد سودوکرم بزنید عالیه
0
1402/08/05
مرجان ر
شیر خشک میخوره؟
0
1402/08/05
زینب نصرتی
سلام مولفیکس به دخترم منم نیفتاد فقط مای بی بی میزارم براش. و چون گفتید حالت خلطی هست شما چیزی خوردین که از طریق شیر باعث حساسیت بچه شده.
0
1402/08/05
مهربانو ❤️
از دستمال مرطوب استفاده نکن و بشورش، پوشکشو عوض کن یا پماد سوختگیش
2
1402/08/05
مهربانو ❤️
یه تست حساسیت هم ازش بگیر خیالت راحت باشه
1
1402/08/05
soheila (مامانِ سپنتا)
آزمایش مدفوع در درجه اول بگیر ازش
0
1402/08/05
سوال کننده
شیرمادر
1
1402/08/05
پزشک اوما
سلام نازنینم
که پمادی می زنید؟. چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ حتما در همین هفته هرچه زودتر آزمایش مدفوع خصوصا چک خون مخفی در مدفوع و کالپروتکتین انجام دهید چون دفع خلطی است
که پمادی می زنید؟. چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ حتما در همین هفته هرچه زودتر آزمایش مدفوع خصوصا چک خون مخفی در مدفوع و کالپروتکتین انجام دهید چون دفع خلطی است
0
1402/08/05
سوال کننده
پماد ایروکس حاوی عصاره بابونه
و سودو کرم
قطره کولیکز و پروکید و آد
و سودو کرم
قطره کولیکز و پروکید و آد
0
1402/08/06
پزشک اوما
عکس بگیرید شزایط سوختگی را ببینم
0
1402/08/06
پزشک اوما
پروکید روزی چند قطره میدهید
0
1402/08/06
سوال کننده
روزی ۵ قطره
0
1402/08/06
سوال کننده

0
1402/08/06
سوال کننده
توعکس زیادواضح نیست
0
1402/08/06
مرجان ر
من فکر میکنم این سوختگی نیست و حساسیت هست
0
1402/08/06
سوال کننده

این پوسته های کوچیک سفید کدیده میشن در واقع همون جوشا ریز قرمز هستن ک خشک شدن
1
1402/08/06
پزشک اوما
به جای پروکید، پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید تا تغییرات را ببینیم. احتمالا دلبندتان حساسیت به پروتئین گاوی دارد خصوصا باتوجه به عکس ها و مدفوع خلطی، چاره ای نیست مراجعه کنید چون سن دلبندتان کم است تا از نزدیک دیده نشود نمیتوان مواردی همچون هیدروکورتیزون را شروع کرد
1
1402/08/07
سوال کننده
ممنون و خیلی لطف کردید
0
1402/08/07
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من ، زنده باشید ❤️❤️❤️
0
1402/08/10
سوال کننده
سلام وقت بخیر
من آزمایش مدفوع انجام دادم
من آزمایش مدفوع انجام دادم
0
1402/08/10
سوال کننده

0
1402/08/11
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
وقتتون بخیر 💜
نتیجه فعلی خوب است ولی خب کالپروتکتین چک نشده است که اهمیت زیادی دارد
وقتتون بخیر 💜
نتیجه فعلی خوب است ولی خب کالپروتکتین چک نشده است که اهمیت زیادی دارد
0
1402/09/03
سوال کننده
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر
0
1402/09/03
سوال کننده
طی ازمایشات ک انجام شد متوجه شدم دخترم حساسیت ب پروتئین دارد
به من گفتن ماهی .لبنیات گوشت گاو و گوساله
موز کیوی اناناس انبه گوجه رب گوجه بادمجان خرما مغزیجات آجیل ماکارونی بیسکویت شیرینجات هویج نخورم
من هیچ کدوم رو نمیخورم ولی نمیدانم چرا مدفوع مکرر دخترم خوب نمیشه از طرفی هم عفونت ادار داشتع و سفکسیم ۱۲۵ رو ۵ روز ۶ساعتی دادم ازمایش مجدد کشتش مثبت شده
بنظر شما این رژیم درسته؟یا من کلا ب بچع شیر خشک بدم
چون خودم صبحانه عسل میخورم که میگم شاید ب اون هم حساسیت داشته باشه
به من گفتن ماهی .لبنیات گوشت گاو و گوساله
موز کیوی اناناس انبه گوجه رب گوجه بادمجان خرما مغزیجات آجیل ماکارونی بیسکویت شیرینجات هویج نخورم
من هیچ کدوم رو نمیخورم ولی نمیدانم چرا مدفوع مکرر دخترم خوب نمیشه از طرفی هم عفونت ادار داشتع و سفکسیم ۱۲۵ رو ۵ روز ۶ساعتی دادم ازمایش مجدد کشتش مثبت شده
بنظر شما این رژیم درسته؟یا من کلا ب بچع شیر خشک بدم
چون خودم صبحانه عسل میخورم که میگم شاید ب اون هم حساسیت داشته باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




