سلام خانم دکتر روز ۳ تا ۹ سیکلم قرص فمارا مصرف کردم روز ۸ فولیکول ۱۵ چندتا داشتم چون سابقه دوقلو زایی دارم دکتر گفت امپول گونادوتریپون ۵۰۰۰ نصفشو روز ۱۲ سیکلم تزریق کنم۱۰ روز از تزریق امپول گذشت ببخشید اسهال سر درد شدید گرفتم ک فشارم رو ۷بود یهو بدنم داغ میشه یهو لرزم میگیرفت جوشای زیر پوستی دردناکی هم روی صورتم زدم و سرفه میزدم سر گیجه داشتم و یه مقدار حالت تهوع قبلا این امپولو زدم اینطور نشدم مجبور شدم برم دکتر سرم زدم که گفتن واسه فشارته که اینطور شدی
اوایل که امپولو زدم یه خورده نفخ و دل درد داشتم ولی الان اینطور شدم
دیشب که ۱۲ روز بعد از تزریق امپولم بود یهو خون دیدم روی دستمال کاغذی یه کوچولو دل دردو کمر داشتم الان یعنی پریود شدم؟اخه هنوز مونده تا موعد پریودم
پرسش (1402/08/05):
تزریق امپول اچ سی جی
272
5
1402/08/05
سوال کننده
0
1402/08/05
سوال کننده

این واسه دیشبه
0
1402/08/05
سوال کننده

اینم از دیشب تا حالا انداختم
0
1402/08/05
سوال کننده
ببخشید واسه عکسا
امروزم ۱۳ امین روز بعد از تزریق امپوله اچ سی جی
امروزم ۱۳ امین روز بعد از تزریق امپوله اچ سی جی
1
1402/08/05
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
صبوری کنید و استراحت داشته باشید، هم احتمال بارداری و هن احتمال در راه بودن پریود هردو وجود دارد اگر خونریزی در حد و اندازه پریود تا 4روز دیگر شروع نشد آزمایش خون انجام دهید 💟
صبوری کنید و استراحت داشته باشید، هم احتمال بارداری و هن احتمال در راه بودن پریود هردو وجود دارد اگر خونریزی در حد و اندازه پریود تا 4روز دیگر شروع نشد آزمایش خون انجام دهید 💟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




