اره از امروز باید حساب کنی اگه لک باشه و خون نباشه روز اول حساب نمیشه ولی اگه خونریزیه روز اول حساب میشع
نه خونریزیه.
بعد مشکلی نیست عکس رنگیو سه روز بعد پاکی بدم؟
عزیرم جایی که میحوای بری زنگ بزن بگی پریودیت خودشون نوبت میدن .دکتر به من گفته بود ۸ تا ۱۱ پریودی
قبل از عکس رنگی باید نوبت بگیری، برو ازت سوال میپرسه، تقریبا دو روز بعد پریودی زمان خوبیه واسه عکس،
دو روز بعدش میفته جمعه هفته دیگ.واس همین میخام بدونم روز سومش میتونم برم
ب من گفته ۲روز بعد پاک شدن برو ولی میفته جمعه
درد نداره، ازش غول نساز، منم انجام دادم، خب بری وقت بگیری، خودش میگه کی بیای
سلام نازنینم به روی ماهتون
روزی که خونریزی واضح شروع میشود روز اول سیکل شما است ❤️
دکتر جان.چون روز دوم پاکی جمعه میفته میتونم روز سوم برم عکس رنگی بگیرم؟
من یادمه بعد اتمام پریودی رفتم فکرنمیکنم مشکلی داشته باشه اصلا اونجایی ک میخاین برین زنگ بزنین خودشون بهتون میگن
تا روز چهارم میشه مشکلی نیست خواهر