سلام شبتون بخیر پزشک جان. تو چشم کارن متوجه ی لک خون شدم.
تو روخدا خطرناکه ؟ عکسش رو میفرستم براتون
پرسش (1402/08/04):
لک خون در چشم
466
18
1402/08/04
سوال کننده
0
1402/08/04
سوال کننده

قرمز تره ک تو عکس واضح نیس اصلا نبوده و تا حالا اینطوری نشده
0
1402/08/04
nafas gare
سلام زینب جان
بنطر من ک خطرناک نیست
محمد حامی تو دوتا چشماش از بدو تولد داره هنوزم خوب نشده
بنطر من ک خطرناک نیست
محمد حامی تو دوتا چشماش از بدو تولد داره هنوزم خوب نشده
0
1402/08/04
لی لی (مامان سلین) .
زینب جان ببین اگر از قبل داشته چیزی نیست
من هم خال مشکی توی چشمم دارم خیلی ریزه هم قرمز از بچگی هم بوده
من هم خال مشکی توی چشمم دارم خیلی ریزه هم قرمز از بچگی هم بوده
0
1402/08/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
از قبل نبوده؟
از قبل نبوده؟
0
1402/08/05
باران .
سلام عزیزم ویروس جدیده اکثرا با قرمزی چشم رد میکنن و علایم سرماخوردگی نمیگیرن
0
1402/08/05
سوال کننده
ن نبوده امشب دیدم
0
1402/08/05
سوال کننده
سلام عزیزم
محمد حامی میگی از بدو تولد داشته ولی کارن امشب دیدم تو چشمش
محمد حامی میگی از بدو تولد داشته ولی کارن امشب دیدم تو چشمش
0
1402/08/05
سوال کننده
سرماخورده بوده خوب شده
0
1402/08/05
سوال کننده
الان این خوبه یا بده ؟
0
1402/08/05
سوال کننده
ن نداشته از قبل واس همین ترسیدم
0
1402/08/05
پزشک اوما
عزیزم اگر اخیرا سرماخورده به همین دلیل است، تلویزیون و گوشی خیلی استفاده نکرده؟
0
1402/08/05
سوال کننده
ن زیاد اهل هیچ کدوم نیست. تلویزیون میبینه اما پراکنده ن این ک دائم در حال دیدن باشه
0
1402/08/05
سوال کننده
۳ روزه تقریبا خوب شده ممکنه بعد از ۳ روز از سرماخوردگی باشه؟
0
1402/08/05
سوال کننده
علائم خطر چیه ک بدونم اگ اون حالت پیش اومدم فورا ببرمش دکتر.
ببخشید ک انقد سوال پرسیدم
ببخشید ک انقد سوال پرسیدم
0
1402/08/05
پزشک اوما
عزیزم اگر احیانا بیشتر شد یا آبریزش شروع شد مراجعه کنید فعلا میتوانید قطره باکتی ماید استفاده کنید
0
1402/08/05
سوال کننده
ن اصلا آبریزش نداره فقط دیروز یکم چشماش رو میمالوند ک شب دیدم اینطوری شده
ممنون از لطف و راهنماییتون
ممنون از لطف و راهنماییتون
1
1402/08/05
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




