سلام دکتر عزیزز سنوی من دکتر سونوگرافی گف دوتا کسیت داره تو مغز
ک رفع میشه و مشکلی نیس
ولی من نگرانم میشه نگاهی بیندازید
پرسش (1402/08/04):
تفسیر سنو انومالی
588
83
1402/08/04
سوال کننده
0
1402/08/04
Hanie ...
عزیزم بفرست پزشک اوما ببینن
0
1402/08/04
kok_mi
سلام چون منم تجربه مشابه داشتم اومدم تایپیکت
دختر منم تو انومالی داشت ک دکتر گفت اگه کوچیکتر بشه جای نگرانی نیست یه سونوی چک باید بدی چند وقت دیگه ببینی اندازه اش چ تغییری کرده
دختر منم تو انومالی داشت ک دکتر گفت اگه کوچیکتر بشه جای نگرانی نیست یه سونوی چک باید بدی چند وقت دیگه ببینی اندازه اش چ تغییری کرده
0
1402/08/04
سوال کننده
اگ نشه چی ؟
0
1402/08/04
سوال کننده

0
1402/08/04
سوال کننده
شما چن هفته بعد دادین
0
1402/08/04
Hanie ...
نی نی من کلیه هاش پیلکتازی داره
سونو دادم چندروز پیش بیشتر شده بود کلیه ی چپ...
سونو دادم چندروز پیش بیشتر شده بود کلیه ی چپ...
0
1402/08/04
Hanie ...
کلیه ها پیلکتازی خفیف داره ایشالا رفع میشه
0
1402/08/04
سوال کننده
چ دارویی استفاده میکنید 😔
0
1402/08/04
سوال کننده
انشالله امام رضا خودش حفظ میکنه همه بچه ها رو 🥲😔
0
1402/08/04
Hanie ...
دارو هیچی نمیدن عزیزم
میگن ک با بالارفتن سن حاملگی خودش رفع میشه
یا اگه نشه بعده اولین ادرار خوب میشه...
بمن گفتن دنیا اومد کلیه هاشو یه سونو بدیم
میگن ک با بالارفتن سن حاملگی خودش رفع میشه
یا اگه نشه بعده اولین ادرار خوب میشه...
بمن گفتن دنیا اومد کلیه هاشو یه سونو بدیم
0
1402/08/04
Hanie ...
اگه دارو لازم باشه بعده زایمان اونم با تجویز متخصص اطفال
0
1402/08/04
سوال کننده
اها انشالله ک رفع شه
0
1402/08/04
Hanie ...
انشالله
ناراحت نباش عزیزم مشکل خاصی نیست ❤️
ناراحت نباش عزیزم مشکل خاصی نیست ❤️
0
1402/08/04
سوال کننده
قربونت مرسی ک آرامش میدی با حرفات 🌹💖
0
1402/08/04
آیلین ❤️
کلیه رو به دختر جاری منم گفته بودن میگفت تا بچه بدنیا بیاد استرس کشیدم ولی بعده بدنیا اومدن چند بار بردن سونو و دکتر. دکتر گفته هیچیش نیس سالمه.
0
1402/08/04
سوال کننده
اها
0
1402/08/04
kok_mi
فک کنم ۲۱_۲۲ هفته بودم ک گفت کوچیکتر شده ان شالله مال شما هم همین میشه
0
1402/08/04
kok_mi
اره منم سر امیرم اینجوری شد بچه بدنیا ک اومد تو بیمارستان سونو کردن گفتن خوب شده
0
1402/08/05
رز ارجمند
سلام عزیزم انومالی که رفتم بچه منم داشت و دکتر گفت این مدل کیست ها برطرف میشن
و خداراشکر تا هفته ۲۸ رفتم سونو برطرف شده بود
و خداراشکر تا هفته ۲۸ رفتم سونو برطرف شده بود
0
1402/08/05
رز ارجمند
تا ۲۸ هفته رفع میشن
0
1402/08/05
سوال کننده
انشالله
0
1402/08/05
سوال کننده
دعا کنید رفع بشه عزیزان
0
1402/08/05
سوال کننده
مرسی گلم ❤
0
1402/08/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
برای تفسیر صحیح عکس گزارش غربالگری را ارسال کنید تا ببینم
برای تفسیر صحیح عکس گزارش غربالگری را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/08/05
سوال کننده
باش الان میفرستم
0
1402/08/05
سوال کننده
چرا خوب نمیافته
0
1402/08/05
سوال کننده

0
1402/08/05
سوال کننده
بفرما خانم دکتر کامل اصن خوب نمیشد 🤦♀️
0
1402/08/05
سوال کننده

0
1402/08/05
آیلین ❤️
فک کنم منظور دکتر تست سلفری اینا هس اگه سلفری ندادی ازمایش غربالگری اول
0
1402/08/05
سوال کننده
آزمایشش دادم ک
0
1402/08/05
سوال کننده
ریسکش خوب بود متخصص گف خوبه
0
1402/08/05
آیلین ❤️
خب عکس همونو بفرس دکتر ببینه
1
1402/08/05
سوال کننده
فرستادم عزیزم گف خوبه موقع ان تی دادم
0
1402/08/05
پزشک اوما
عزیزم همان را ارسال کنید دوباره ببینم
0
1402/08/06
mom. kosar. Amirali rasouli
پسرمنم داشت چقد سر این کیست گریه کردم الکی بارداریمو زهرمارم کردم جذب میشه
0
1402/08/06
سوال کننده
انشالله
0
1402/08/06
سوال کننده

0
1402/08/06
سوال کننده

0
1402/08/06
پزشک اوما
خب خداروشکر مامان گل ، میخواستم با اطمینان صد در صد نظر بدهم وقتی نتیجه غربالگری خوب است جای نگرانی نیست، کیست های کورویید پلکسوس، غالبا یافته های بی اهمیتی هستند که در میان جنین های این سن شایع بوده و اغلب با گذشت زمان برطرف و محو می شوند. برای اطمینان و ارزیابی آن ها سونوگرافی در هفته 24 تکرار شود🌸💞🌸
0
1402/08/06
سوال کننده
سلام خانم دکتر پیش،دکترم بودم آمینو سنتز نوشت و رفتم پیش بهترین متخصص انجام دادم انشالله جوابش خوبه ب امید خدا
0
1402/08/06
پزشک اوما
توکل به خدا عزیزدلم، البته ضرورتی نداشت ولی خب انجام شده نگران نباشید ❤️منتظر اخبارتان هستم
0
1402/08/06
سوال کننده
مرسی دکتر عزیز
بهم گف ک حمام اشکال نداره برم و این ک گف ۲۴ تا ۷۲ ساعت استراحت ؟
و این ک برا غذا هر چی بخورم اشکال نداره
و این ک گف آب زیاد بخورم
بهم گف ک حمام اشکال نداره برم و این ک گف ۲۴ تا ۷۲ ساعت استراحت ؟
و این ک برا غذا هر چی بخورم اشکال نداره
و این ک گف آب زیاد بخورم
0
1402/08/06
سوال کننده
دیگه چیزی هس بگین تا رعایت کنم
0
1402/08/06
سوال کننده
پیاده روی زیاد نداشته باشم و این ک من الان اومدم پیش مامانم
و تا ۴ روز میخوام اینجا بمونم برا استراحت خوبه؟
و تا ۴ روز میخوام اینجا بمونم برا استراحت خوبه؟
0
1402/08/07
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، سعی کنید دچار یبوست نشوید، روزانه یک کاسه سوپ بدون حبوبات بخورید برای یک هفته غذاها سبک و غیر نفاخ باشند، گروه خونی شما منفی است یا مثبت!؟
بله فعلا برای یک هفته خانه مادر محترم بمانید خیالمان راحت گردد
بله فعلا برای یک هفته خانه مادر محترم بمانید خیالمان راحت گردد
0
1402/08/07
سوال کننده
B+
0
1402/08/07
سوال کننده
شوهرمم +o
0
1402/08/07
سوال کننده
مرسی خانم دکتر
0
1402/08/07
سوال کننده
دکتر عزیزز آیا بستنی ضرر داره الان هوس کردم 😅
0
1402/08/07
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، مشکلی ندارد نوش جان بخورید 💐😉❤️
1
1402/08/07
سوال کننده
😊❤💖🌹
0
1402/08/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
0
1402/08/11
سوال کننده
سلام خانم دکتر خسته نباشین
0
1402/08/11
سوال کننده
اینم جواب آزمایش کیو اف ک دادم
0
1402/08/11
سوال کننده

0
1402/08/11
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
همانطور که گفته بودم خداروشکر مشکلی نیست گل پسرتان هم کاملا سالم است ❤️😘❤️
همانطور که گفته بودم خداروشکر مشکلی نیست گل پسرتان هم کاملا سالم است ❤️😘❤️
1
1402/08/11
سوال کننده
قربونت مرسی از پاسخ گوییتون
1
1402/08/11
سوال کننده
🥰😘
0
1402/08/11
سوال کننده
من تا چقدر باید استراحت کنم ک مشکل پیش نیاد
1
1402/08/11
سوال کننده
وقتی یکم شکمم کش میاد ی کوچولو ی درد گذرا داره
یا بعضی وقتی ک زیادی غذا میخورم
ممکنه از کش اومدن باشه یا ن
کلا آدم استرسی هستم 😅
یا بعضی وقتی ک زیادی غذا میخورم
ممکنه از کش اومدن باشه یا ن
کلا آدم استرسی هستم 😅
0
1402/08/12
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ❤️💓❤️💓
برایتان دارویی تجویز شده ؟
برایتان دارویی تجویز شده ؟
0
1402/08/12
پزشک اوما
عزیزدلم داروهای پروژسترونی استفاده نمیکنید ؟استرسی نیستید یک مامان آگاه و حواس جمع هستید
0
1402/08/12
سوال کننده
ن دارویی نداد
ینی باید دارو میخوردم ؟
ینی باید دارو میخوردم ؟
0
1402/08/12
سوال کننده
ن استفاده نمیکنم
0
1402/08/12
سوال کننده
همیشه نیس آخه
خیلی کم هستش دردش خییلی زود هم میره
ممکنه از بزرگ شدن رحم باشه
خیلی کم هستش دردش خییلی زود هم میره
ممکنه از بزرگ شدن رحم باشه
0
1402/08/12
سوال کننده
میخوام بدونم تا چن روز بعد آمینو سنتز خطر سقط هستش
من الان امروز ی هفته میشه
من الان امروز ی هفته میشه
0
1402/08/12
پزشک اوما
نه جانم ولی اگر حس کردید درد روند افزایشی دارد یا با گذشت زمان شدت پیدا میکند، شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی شبی یک عدد استفاده کنید.
و از حالا اگر درد ندازی میتونی فعالیت روزمره داشته باشی ولی استراحت نسبی رو همچنان داشته باش
و از حالا اگر درد ندازی میتونی فعالیت روزمره داشته باشی ولی استراحت نسبی رو همچنان داشته باش
0
1402/08/12
سوال کننده
دکترم گف استامینوفن بخور
الان خوردم بهترم
الان خوردم بهترم
0
1402/08/12
سوال کننده
دردش خیلی زیاد و همیشگی نیس ک اذیتم کنه ولی من ترسیدم 🤦♀️
0
1402/08/13
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل بنابراین جای نگرانی نیست نترسید جانم 😘❤️😘
1
1402/08/13
سوال کننده
😘💖🌹مرسی ازتون
0
1402/08/13
سوال کننده
خانم دکتر عزیز خون دماغ شدن تو بارداری و اشکال نداره ؟
امروز برا اولین بار خون دماغ شدم و از ی دماغ بود
ولی تو سه ماه اول هم وقتی دست تو دماغم میکردم یکم خون بود ولی زیاد ن ولی امروز خون دماغ شدم و این ک آنچنان زیاد نبود
امروز برا اولین بار خون دماغ شدم و از ی دماغ بود
ولی تو سه ماه اول هم وقتی دست تو دماغم میکردم یکم خون بود ولی زیاد ن ولی امروز خون دماغ شدم و این ک آنچنان زیاد نبود
0
1402/08/13
سوال کننده
خیلی ترسیدم
ینی مشکلی هس 😭
ینی مشکلی هس 😭
0
1402/08/13
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من و. سوالات غیرمرتبط با تاپیک اولیه را در تاپیک مجزا طرح کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم ❤️❤️❤️
0
1402/08/13
سوال کننده
زدم تاپیک 😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




