سلام به روی ماهتون مامان جان
چه علامتی دارید؟
سلام
ترشح سبز رنگ و بودار
کلا از اول بارداری ترشح دارم ولی بعضی وقتا سبز میشه
الانم درمونده شدم نمیدونم چیکار کنم
با همسرتان رابطه بدون کاندوم دارید؟
از اول بارداری حتی یبار هم نداشتیم
لباس زیر تا حد امکان نپوشید
با کلیندازول و سفیکسیم علامت ها رفع میشوند؟
نمی پوشم
بله خوب میشم بعد چند روز دوباره شروع میشه
بنابراین اینبار کلیندازول شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود و همچنین مترونیدازول 500 میلی گرم 14 عدد بخرید و هر 12 ساعت یکی استفاده کنید