هر اسمی که بنظره خودت قشنگه بذار
به نظر من
بین لیام و دیان
دیان بهتره
بنظر من لیام اصلا جالب نیست یه لحظه فکر کن مثلا سی چهل سالش شده میخوان صداش کنن اصلا قشنگ نیست
اسم دیگه ای مد نظرت نیست جز این دوتا
دیدی مثلا ی سری پیجا ی اسمایی میزارن که تو با خودت میگی وا یعنی این اسمه😂😂
وای عین بابام گفتی😅😅میگه فکر کنید طرف بره مکه بگن حاج فلانی
گفتم پدر من ماها مکه نمیریم چه رسد به بچه هامون
من خودم انتخاب نکردم همسرم انتخاب میکنه اگه اسم قشنگ میدونید برام بنویسید🥰