من وزن پسرم کم بود
پودر فسفوویت میدادم الانم میدم گاهی
ولی نمیتونم بگم روند رشدش ک خوب شد صددرصد بخاطر فسفوویت شد
چون من خیلی همه جوره تلاش کردم🦦😂
پریسا جان از کجا خرید میکنید ؟؟
ببخشید سوال میکنم پسرت رفلاکس هم داشت یا نه
گیرم نمیاد ،میزنه حانیسا اونم میگه موجود نیست
من از سایت بی بی بود گرفتم، اما متاسفانه دخترم نمیخوره
چرا نمیخوره ؟با شیر قاطی میکنید ؟
عزیزم آدرس سایت رو لطفا برام میفرستید ؟
سلام منم فسفویت میدادم به پسرم وزن گیری داشت نزدیک یک ماه پیدا نکردم
وزنش تقریبا ثابت موند این ماه
الان دیگه جایگزین پلاسمون گرفتم
دوست نداره و اینکه میگن رفلاکس و تشدید میکنه نمیدونم والا
ببخشید
میشه بپرسم بچه تون وزنش چقده؟
۸ و خورده ای ،بچه شما چی ؟
نسبت ب وزن تولدش رشدشو بسنجین
نسبت به تولدش که عالیه ......
خب خداروشکر
با کسی مقایسه نکن بچه رو
من از تهران یکبار حضوری گرفتم
یکبارم سفارش دادم