سلام عزیزم
فکر نکنم مشکلی باشه
من پسرم ۱۱ونیم بود روز ۱۱
دکتر گفت داره ازبین میره
باز صبرکن دکتر نظر بدن
پدرمون با زردی دراومده 😭😭😭😭😭😭
سلام عزیزم نگران نباش زردی ۷ برای نوزاد ۱۰ روزه بالا نیست امابرای نوزاد یک روزه بالاست
نه عزیزم ۷ونیم طبیعیه زیاد نپوشونش و دمای خونه رو گرم نگیرید .
تند تند شیردهی داشته باش اگر میتونی کنار شیرت شیرخشک با سرنگ و قطره چکون بدی بهتره زودتر دفع میشه
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم سطح زردی بالا نیست فواصل شیردهی چه در روز چه در شب بیشتر از یک ساعت و نیم نشود ، بیش از حد لباس بر تن دلبندتان نکنید و فکر میکنم تاپیک دیگری هم زده بودید درست هست؟
بله دکتر جان . ولی در مورد قرص سوال و مشورت داشتم خدمتتون
و اینکه ازمایش رو دیشب انجام دادیم . احساس میکنم امروز خیلی زرد تر شده
عزیزم بله پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم
ممنونم از پاسخگوییتون
فقط بیحالی و خواب زیاد طبیعیه در نوزاد . شیر هم خوب میخوره
خواهش میکنم گل من ، اگر زردی شدت نگرفته باشد بله ولی باید سطح بیلی روبین چک گردد