سلام معمولا موقع حضم تو روده واکنش نشون میده.نهایت سه یا چهار روز
٣یا ۴ماه که نه خیلی زیاده
پسر من حساسیت داره امروز بخوره از فردا عصر اینطورا شروع میکنه بی قراری و اگزما واسهال تا یک هفته هم درگیره
اونقدر درگیرن تا کلا دفع بشه از روده چون هضم نمیشه
نهایت تا سه روز خودشو نشون میده ، اگه الان اگزما زده چیزی خورده که حساسیت داشته ، بچه های آلرژیک معمولا به غیر پروتیین گاوی به مواد غذایی دیگه هم آلرژی دارن
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💕
معمولا طی دو هفته علامت ها خود را نشان میدهند اگرچه گاها در ابتدای عمر نوزاد ممکن است بروز علامت ها کمی دیرتر شود
وقت شما بخیر عرض کردین کمی دیرتر مثلا یک ماه؟
من از چهار ماهگی شیرخشک نان رو شروع کردم بچم تو نه ماهگی پوست بدنش خشک و زبر شده به نظر تون میتونه مال سرماخوردگی باشه آخه دو سه ماه بود که سرما خورده بود الهی خیر نبینه خواهرشوهرم کرونا داشت بزور هی دهن بچه مو بوس میکرد حتی یجوری بوس میکرد که خیس بشه ازون به بعد سه ماه تمام سرماخوردگیش ادامه داشت و هی دکتر بردم و هی چرک خشک کن داد نمیدونم چیکار کنم؟
ولی معمولا در این سنین توقع داریم طی همان چند روز ابتدایی مشخص گردد باز هم اگر شرایط مشکوک وجود دارد باید حتما تست حساسیت صورت گیرد خصوصا که میگویید پوست دلبندتان خشک شده است