سلام خانوم دکترمهربون دخترم ۱/۵سالشه ازدیروزاسهاله صبح بردم دکتربراش به پودردادباآب مخلوط میکنم نمیخوره وشربت این شربت واس این سن مجازه واینم بگم اسهالش شدیده شماشربت پیشنهادبدین خودم ازداروخانه بگیرم
0
1402/08/03
سوال کننده

.
0
1402/08/03
رادین پسر
محلول وان لایت بخر بده عالیه با سرنگ بهش بده طعم سیب بخر براش
0
1402/08/03
رادین پسر
شربت زینک گلوگونات بخر روزی ۵سیسی بهش میتونی بدی
0
1402/08/03
رادین پسر
چوب شور و بیسکوییت ترد هم برای. اسهال خیلی خوبه
0
1402/08/03
سوال کننده
فرداصبح حتمامیخرم بیچاره بچه هلاک شدنمیدونم چیشدیه دفعه
0
1402/08/03
سوال کننده
این ازهمونی که گفتی؟
0
1402/08/04
پری پری
پودر کیدی لاکت بگیر ،بریز تو شیر دوغ ماست یا هرچی که میخوره
0
1402/08/04
پری پری
آب سیب هم خوبه اگه میخوره
0
1402/08/04
پری پری
زنداداشم بچش که اسهال بشه نبات داغ و عرق نعنا بهش میده با سرنگ
0
1402/08/04
پری پری
میگه خیلی خوبه
0
1402/08/04
پری پری
هربار فکر کنم دو سیسی میده بهش
0
1402/08/04
پری پری
ولی من خودم کیدی لاکت میدم
0
1402/08/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
کیدی لاکت زینک بدهيد که مناسب سن دلبندتان هست، رامنوفلور هم گزینه خوبی است. این شربت هم در سن دلبندتان مجاز است نگران نباشید ❤️
کیدی لاکت زینک بدهيد که مناسب سن دلبندتان هست، رامنوفلور هم گزینه خوبی است. این شربت هم در سن دلبندتان مجاز است نگران نباشید ❤️
0
1402/08/04
سوال کننده
خیلی ممنون خانم دکترعزیز.اندازه مصرف چقدرباشه؟
0
1402/08/04
پزشک اوما
اندازه مصرف کدام یک جانم؟
0
1402/08/04
سوال کننده
میشه هردو روباهم بدم؟اگه نمیشه هرکدوم بهتره اندازه اونوبگین
0
1402/08/04
پزشک اوما
خیر نمیتوان هردو را همزمان داد، زینک تجویزی پزشک که طبق دستور خودشان، کیدی لاکت زینک برحسب شدت اسهال بین روزی یک تا دو ساشه
میتوانید زینک ترکیبی پزشک را با روزی ده قطره رامنفلور بدهید
میتوانید زینک ترکیبی پزشک را با روزی ده قطره رامنفلور بدهید
0
1402/08/05
سوال کننده
سلام خانوم دکترشب خیلی بی حال شدبردمش دکتریه آمپول زد دوتاشربت خداروشکرخوب شدممنونم ازهمراهی شما
0
1402/08/05
سوال کننده

0
1402/08/05
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل و آفرین که مادری پیگیر هستید ❤️❤️
2
1402/08/05
سوال کننده
خیلی ممنون خانوم دکترعزیز خسته نباشین خداهمیشه برای شماسلامتی بده💞💞
1
1402/08/06
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من و الهی که همیشه شاد باشید و درپناه امن خدا 💟💕💟💕💟
0
1402/08/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



307

