
این جواب آزمایش قبلیمه

اینم سونوگرافی
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️
مرضیه جانم درست این بود که خونریزی شروع میشد بعد آزمایش انجام میشد ، دارویی جهت کمک به شروع خونریزی دریافت نشده؟
خیلی ممنون خانم دکتر❤قرصارو نمیتونم بخورم ضرر میکنه بهم نساخت با آمپولم پریود نمیشم سه بارم تا حالا لکه بینی داشتم دیگه نمیدونم چی بخورم پریود بشم، اینم بگم که این چند ماهه بشدت تحت فشار روحی روانی ام استرس هم دارم، اینم میتونه باعث بشه پریود نشم؟
بله عزیزجانم قطعا استرس جزو مهم ترین دلایل است، آمپول باز برای شما گزینه بهتری است ممکن است اینبار جواب بدهد
پس جواب آزمایش خوبه همشون؟ چشم اینبار که میرم بهشون میگم حتما، ببخشید یه سوالم دارم اگر آمپولم جواب نداد نمیشه یه دوره قرص ضد بارداری بخورم؟
چشم هاتون بی بلا جانم و بله میتوانید استفاده کنيد ، آزمایش فعلا مشکلی ندارد
خیلی ممنون خانم دکتر جان 🌹😍❤