سلام خانم دکتر جان اوقات ب کام
من سیکل هام ۲۸ روزه هستن
فردا موعدمه امروز آزمایشم مثبت شد بنظرتون عددش زیاد نیس؟؟؟
پرسش (1402/08/03):
تیتراژ بتا ۱ روز ب موعد
1095
55
1402/08/03
سوال کننده
0
1402/08/03
محب الحسین(ع) 💚
سلام مباااارک😍کار خاصی کردی مثبت شد این ماه؟
0
1402/08/03
سوال کننده

0
1402/08/03
سوال کننده
نه عزیزم
من شوهرم مشکل موروفولوژی داشت بردمش پیش ی دکتر دارو خورد درس شو
من شوهرم مشکل موروفولوژی داشت بردمش پیش ی دکتر دارو خورد درس شو
0
1402/08/03
محب الحسین(ع) 💚
چند بود؟
میشه بگی داروش چی بود
میشه بگی داروش چی بود
0
1402/08/03
مامان خانم 🌻
سلام عزیزم مبارک باشه انشالله به سلامتی باشه
3
1402/08/03
عاطی ...
هانا جان مبارکت باشه عزیزم انشالله بسلامتی بغل بگیری نی نی رو الهی آمین.
0
1402/08/03
عاطی ...
میشه بگیری داروها چی بودن
0
1402/08/03
⚜️ زر بانو ⚜️
مبارکه😍
خودتو خیلی درگیر عدد نکن
خودتو خیلی درگیر عدد نکن
0
1402/08/03
مامان نی نی کوچولو 💖💖
مبارکه عزیزم شک کردی رفتی آز دادی یاهمینجوری؟
0
1402/08/03
سوال کننده
۱ بود
داروهاش عزیزم اسم نداره
دکتره همیوپاتی هستش خودش درس میکنه
داروهاش عزیزم اسم نداره
دکتره همیوپاتی هستش خودش درس میکنه
0
1402/08/03
مامان نی نی کوچولو 💖💖
احتمالا لقاحت زودبوده عددش بالاس وگرنه فکرمنفی نکن
0
1402/08/03
سوال کننده
فردا موعدمه
ی بی بی روژان زدم خیلییییی کمرنگ درحدی ک تو عکس مشخص نیس انداخت
اونیکی ها منفی شدن
رفتم ازمایش مثبت در اومد
ی بی بی روژان زدم خیلییییی کمرنگ درحدی ک تو عکس مشخص نیس انداخت
اونیکی ها منفی شدن
رفتم ازمایش مثبت در اومد
0
1402/08/03
سوال کننده
خدا کنه
آخه بی بی چکم مثبت نیس منفی هستش
فقط یکی در حد ی هاله انداخت
آخه بی بی چکم مثبت نیس منفی هستش
فقط یکی در حد ی هاله انداخت
0
1402/08/03
سوال کننده
دکتر مصطفی حق وردی نژاد هستش
واس هرررچی بری پیشش نتیجه میگیری فقط بچه نیس
واس هرررچی بری پیشش نتیجه میگیری فقط بچه نیس
0
1402/08/03
مامان نی نی کوچولو 💖💖
منم اول مهرهمسرم واریکوسل عمل کرده هنوز۵روزمونده به موعدم دیروزمدیکوززدم هاله محوی انداخت دعاکن ماروهم عزیزم
0
1402/08/03
سوال کننده
انشالا بحق فاطمه زهرا حامله میشی عزیزم
ولی بعد عمل ۲ ماه بعدش اسپرم ب حالت اول برمیگرده
ولی بعد عمل ۲ ماه بعدش اسپرم ب حالت اول برمیگرده
0
1402/08/03
محب الحسین(ع) 💚
ممنون گلم😍ان شاءالله به سلامتی بغلش بگیری🌸
0
1402/08/03
سوال کننده
عزیزمی
0
1402/08/03
سوال کننده
انشالا قسمت همه اقدامیا
0
1402/08/03
محب الحسین(ع) 💚
ان شاءالله😍
0
1402/08/03
🌼پینار 🌼
هانا جان مبارکه
اون دفعه قبل که دوقلو داشتی چی شدن؟
مشکل خورده بودی گفتی دیگه نمیخوامشون؟
اون دفعه قبل که دوقلو داشتی چی شدن؟
مشکل خورده بودی گفتی دیگه نمیخوامشون؟
0
1402/08/03
سوال کننده
خوبی جانم
آره تیرماه سقط کردم دیگ میخواستم جدا شم
آره تیرماه سقط کردم دیگ میخواستم جدا شم
0
1402/08/03
مریم 🌺
منم اولین بار عدد بتا خیلی بالا بود
همه میگفتن یا بج دختره یا دوقلو ک دختر شد😁
همه میگفتن یا بج دختره یا دوقلو ک دختر شد😁
0
1402/08/03
مریم 🌺
البته زیاد زیادم بالا میرفت ترسیده بودم خارج رحمی نباشهه
0
1402/08/03
سوال کننده
خداروشکر عزیزم
0
1402/08/03
سوال کننده
منم از این میترسم
0
1402/08/03
مریم 🌺
ن بابا نترس ایشالا ک دوقلو باشه راحت بشی یهو😍😋
0
1402/08/03
سوال کننده
😍انشالله خدا کنه
0
1402/08/03
مریم 🌺
مال من دروز ی بار ۲۰۰۰تا میرفت بالا خوده دکترمم شک کرده بود ک رفتم سونو دادم ساک و تو رحم دیدم خیالم راحت شد
0
1402/08/03
سوال کننده
😲😲😲😲واقعا؟؟؟
0
1402/08/03
مامان نی نی کوچولو 💖💖
انشالا.فدات اره دکترگفته بودسه هفته بعدش میتونین اقدام کنین حالااقدام کردیم بازخداهرچی بخوادهمون بشه
0
1402/08/03
سوال کننده
انشالله ک مثبت بشی جونم
0
1402/08/03
مامان نی نی کوچولو 💖💖
😘😘😘😘
0
1402/08/03
نغمه جهانشاهی
شایدم دوقولو داشته باشی
0
1402/08/03
لیلا زمانپور
سلام خوبی هانا جون بارداری مبارک باشه عزیزم انءشاالله بسلامتی بیابغلت عزیزم 💝💞💛
0
1402/08/03
سوال کننده
ژنشو دارم احتمالا باشه
ولی از خارج رحمی میترسم
ولی از خارج رحمی میترسم
0
1402/08/03
سوال کننده
فداتشم لیلا جونم انشالله قسمت خودت
خدا پسرتو واست نگ داره
خدا پسرتو واست نگ داره
0
1402/08/03
Mahsa Joon
سلام عزیزم مبارکت باشه انشاالله خدادلتوشادکنه تروخدابااین حال خوبت برام دعاکن نی نیم سالم باشه
0
1402/08/03
سوال کننده
فدای ت عزیزدلم
انشالا بحق نرجس خاتون خدا نینیتو سالم برسونه دستت
انشالا بحق نرجس خاتون خدا نینیتو سالم برسونه دستت
0
1402/08/03
nazi asghari
سلام گلم مبارک باشه انشاءالله بسلامتی بغلش کنی
0
1402/08/03
nazi asghari
عزیزم شما کرمانشاه هستی؟
1
1402/08/03
سوال کننده
فداتبشم کوهدشت هسم
نزدیکم ب کرمانشاه
عمه شوهرم اونجاس همیشه میام
نزدیکم ب کرمانشاه
عمه شوهرم اونجاس همیشه میام
0
1402/08/03
nazi asghari
این دکتر که گفتی همسرت رفته کوهدشت هست؟
0
1402/08/03
سوال کننده
نه تبریز
0
1402/08/03
سوال کننده
خودم تبریزی ام جانم
0
1402/08/03
nazi asghari
آهان واسه همسر یکی از دوستام خواستم گلم ممنون
0
1402/08/03
nazi asghari
ممنون فداتشم . بازم تبریک میگم🌹
0
1402/08/04
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
اوقاتتون خوش مهربان بانو 🪻
مبارکتان باشد و چرا نسبت به موعد کمی غیرمنتظره هست اما خب یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید یکشنبه آزمایش تیتر بتا را در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید و گزارش دهید 💜
اوقاتتون خوش مهربان بانو 🪻
مبارکتان باشد و چرا نسبت به موعد کمی غیرمنتظره هست اما خب یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید یکشنبه آزمایش تیتر بتا را در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید و گزارش دهید 💜
0
1402/08/04
فاطمه 💕
مبارک باشه 😍🤩💗❤️😍😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




