سلام وقتتون بخیر...من ۲۴ روز از زایمانم میگذره...سینه ی چپم هر از گاهی در طول روز درد شدیدی داره،که زیاد طولانی هم نمیشه ممکنه برای دو سه ساعتی درد داشته باشم..چه کاری برای بهتر شدنش میتونم انجام بدم..ممنونم🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



262
1402/08/03



