من از همینایی ک بهداشت میزنن زدم تو بارداری اصلا تاثیر نداشت ی انفلانزا بدی گرفتم
سلام به روی ماهتون مامان جان
من توصیه میکنم اگر مقدور است همچنان بگردید انواع خارجی پیدا شوند اگر نبود ایرانی هم مجاز است چون عوارضی ثبت نشده است 💕
سلام خانم دکتر عزیز ❤️
امروز آمپول رو زدم آخه تو خونمون سرما خورده بودن ترسیدم منم بگیرم اگه خدای نکرده مریض بشم دیر خوب میشم
توکل بخدا انشاالله بدنم مقاوم بشه سرما نخورم 😭
کار خوبی کردید عزیزم ولی خب اصلا مانع سرماخوردگی نیست از دیگران بخواهید ماسک بزنند خودتان هم ماسک بزنید
خیلی ممنون خانم دکتر عزیز 🙏
چشم ،بیرون هم میرم ماسک میزنم
ممنون خیالم راحت شد ❤️
عزیزدلم هستید ❤️
آفرین که مراقبت میکنید ❤️
سلامت باشین 🙏
تشکر خیلی ممنون خانم دکتر عزیز ❤️
زنده باشید عزیزکم ممنونم از محبتتون و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین ❤️❤️💕❤️❤️
خیلی ممنون 😍سلامت باشین خانم دکتر عزیز 🙏
همچنین 🌸
خواهش میکنم عزیزدل من ، از دعای خیلی زیباتون ممنونم و الهی که همیشه شاد و سلامت باشید 💟❤️💟❤️