سلام بخاطر اینکه پسرم تکون نمیخورد رفتم دیشب نوار قلب گرفتم، خوب بود تکونم خورده بود سیستم ثبت کرده بود تقریبا تو ۱۷ دقیقه ۱۵ بار ثبت شده بود من فقط دوتاشو حس کردم، دیگ سونو نرفتم
خیالم راحت باشه؟ گفتم نکنه بند ناف پیچیده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



392
1402/08/03




