سلام خدمت خانم دکتر عزیز و دوستان گرامی
دختر من یازده و نیم ماهشه. هفته پیش یک شب تب کرد و بعدش عطسه و آبریزش بینی داشت. الان همه علائمش رفع شده فقط آبریزش بینی رو هنوز داره. به توصیه دکترش بهش قطره پلارژین میدم ولی این آبریزش قطع نمیشه. میشه لطفا راهنمایی کنید چکار باید کنم. ممنون.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



204
1402/08/02




