سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
ی مدت پیش آزمایشمو واستون فرستادم گفتین یکم کم خونم و آنزیم کبدم یکم بالا رفته و عفونت دارم و گفتین پماد کلیندازول استفاده کنم و من پماد رو استفاده و ی هفته بعد دوباره آزمایش رو تکرار کردم لطفا تفسیر کنیم ممنون❤️🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



192
1402/08/02




