
سونو OB

سونو BPP

سونو DOPPLER
متخصصی که زیر نظرش هستم
این سونوهارو برام نوشت با nst
انجام دادم و بردم نشون دادم اینارو دید بازم nstو سونو bpp نوشت برام که ۱هفته دیگه انجام بدم
دلیلش چی میتونه باشه که بازم باید انجام بدم؟؟
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم چون روند وزن گیری دلبندتان مقداری عقب تر از میانگین مورد انتظار است حتما بررسی ها را انجام دهید همچنین انواع گوشت های کبابی، آجیل خام و تخم مرغ و قارچ کبابی را روزانه مصرف کنید و اگر قند خون بالا ندارید با موافقت پزشکتان لیدی میل یا ترومام آغار گردد ❤️
خیلی ممنون از پاسخگوییتون دکتر عزیز
هفته بعد مراجعه دارم پیش پزشک حتما ازشون میپرسم اگه موافق بودن که لیدی میل شروع میکنم
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی و ❤️😘❤️
سلام خانوم دکتر عزیزم دکترم بعد از اون سونوها بازم برام سونو بیوفیزیکال و nst داد که ۲هفته بعد انجام بدم
حالا دیروز دو هفته بود انجام دادم
به نظر شما این سونو چطوره نسبت به سونو قبلی که انجام داده بودم
هنوزم وزن گیری جنین عقب تر از میانگین مورد انتظار؟
سلام نازنینم به روی ماهتون
در تاپیک جدید سوالتان را طرح کنید ❤️