سلام مامانا و دکتر جان
من هفته دیگه زایمانمه.انفولانزا ک گرفتم رفتم دکتر دارو داد خوردم خوب شدم.اما دو روز بعدش از بینیم عفونت میاد.گلوم عفونت ندارها اما سرفه خشک میکنم .برای عفونت سینوس وبینی چه داروی آنتی بیوتیکی میتونم بخورم ک خوب بشم و بعد زایمان سرفه نداشته باشم؟یا باید برم دکتر؟
پرسش (1402/08/01):
سرماخوردگی وعفونت نزدیک زایمان
327
16
1402/08/01
سوال کننده
1
1402/08/01
samaneh s
لیموترش تازه ،،،،،ویتامین سی داره ،برای سرماخوردگی عالیه،با یکم نمک یا تو چایی بچکون👌👌منم سرما خورده بودم دکتر بهم گفت،گفتمش دارو نمی خوام زیاد بخورم.دو روزه خوب شدم
0
1402/08/01
سوال کننده
لیمو و پرتغال و شلغم و سوپ دیگه فایده نداره خیلی خوردم
0
1402/08/01
سوال کننده
الان تک تک سرفه میکنم ببخشیدا خلط بلند میشه از گلوم😞😞
1
1402/08/01
🌼پینار 🌼
آب نمک بکش تو بینی و درست و حسابی سینوسات رو تخلیه کن
قرقره هم بکن
سیتیریزین و دیفن قرقره کن
خوب میشی
قرقره هم بکن
سیتیریزین و دیفن قرقره کن
خوب میشی
1
1402/08/01
🌼پینار 🌼
پیشاپیش قدم نورسیده هم مبارک
خدا بهت قوت بده عزیزم
خدا بهت قوت بده عزیزم
0
1402/08/01
سوال کننده
ممنون عزیزم خدا عزیزاتو برات حفظ کنه.
0
1402/08/01
سوال کننده
شما اولین نفری هستی تبریک نینی گفتی یه جور عجیبی ذوق کردم🥰🥰🥰🥰🥰🤭🤭🤭
1
1402/08/01
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
متاسفانه چارهای جز مراجعه نیست زیرا بدون معاینه نمیتوان آنتی بیوتیک مناسب برای شما تجویز کرد
متاسفانه چارهای جز مراجعه نیست زیرا بدون معاینه نمیتوان آنتی بیوتیک مناسب برای شما تجویز کرد
1
1402/08/02
سوال کننده
ممنون عزیزم❤️
1
1402/08/02
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




