سلام خدمت دکتر اوما و دوستان
زمان استفاده از قرص زینک پلاس+کالمرز+ویتامین ای+فرو-دین+ویتامین د۳+(مولتی ویتامین +مینرال)چه زمانی هست آخه دکتر بهم گفتن روزی یه دونه
قرص مولتی ویتامین +منیرال چاق کننده هست و باعث افزایش اشتها میشه ؟؟؟
پرسش (1402/08/01):
نحوه مصرف قرص تقویتی
246
4
1402/08/01
سوال کننده
0
1402/08/01
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
فرودین را آخر شب بخورید.
ویتامین دی بعد ناهار
مولتی ویتامین صبح ها مصرف گردد
ویتامین ای عصر یا شب بعد شام
زینک پلاس حداقل یک ساعت بعد غذا یا دو ساعت بعد از غذا مصرف گردد.
درمورد اشتها هم زینک هم مولتی ویتامین ممکن است در برخی سبب افزایش اشتها شوند با ورزش این شرایط را کنترل کنید ❤️
فرودین را آخر شب بخورید.
ویتامین دی بعد ناهار
مولتی ویتامین صبح ها مصرف گردد
ویتامین ای عصر یا شب بعد شام
زینک پلاس حداقل یک ساعت بعد غذا یا دو ساعت بعد از غذا مصرف گردد.
درمورد اشتها هم زینک هم مولتی ویتامین ممکن است در برخی سبب افزایش اشتها شوند با ورزش این شرایط را کنترل کنید ❤️
1
1402/08/03
سوال کننده
خیلی خیلی ممنون 🌻🌷
0
1402/08/03
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💕💕💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




