سلام پزشک اوما خسته نباشید
من آخرین پریودم ۳۰ شهریور بود،،،
۲۸ مهرماه موعدم بود و شبش لکه های قهوه ای دیدم و گفتم دیگه پریود شدم
ولی صبحش که از خواب بیدار شدم و چک کردم دیگه هیچ خونی ندیدم و اون لکه های قهوه ای هم کمتر شده بود، شک کردم نکنه لک لانه گزینی بوده،،، بیبی چک زدم
و فوری هاله انداخت، الان عکسشو براتون میذارم
الان سوال من اینه که من از ۲۹ مهر تا به امروز هرچی بیبی میزنم فقط هاله کمرنگ نشون میده اصلا پررنگ نمیشه که بهش اعتماد کنم و برم ازمایش بدم،،،
و یه ترس دیگه هم که دارم اینه که روز تخمک گذاریم سونو دادم،،، دکتر گفت یه فولیکول ۲۰ داری و آندومتر ۸
دیگه بهت امپول hcg نمیدم،، چون حس میکنم خودش داره آزاد میشه
الان ترسم اینه که نکنه آزاد نشده و تبدیل به کیست شده
و این هاله بیبی چک ها کاذبه و بخاطر وجود اون کیست باشه😰
لکه بینی هم کمتر شده،،، ولی گاهی درد زیر دل دارم و سینه هام دردناک شدن
الان بنظرتون چیکار کنم؟
برم ازمایش؟ برم سونو؟
یا همچنان صبر کنم
پرسش (1402/08/01):
بیبی چک هاله دار
2207
93
1402/08/01
سوال کننده
0
1402/08/01
سوال کننده

اینم همون لحظه هاله زد
0
1402/08/01
سوال کننده

اینم فرداش زدم امروزم زدم،باز با همین هاله
0
1402/08/01
سوال کننده
امروزم روز ۳۳ دوره م هست
دوره هام ماههایی که امپول نمیزدم ۲۶ تا ۳۰ روزه بودن
ولی ماههایی که امپول میزدم به ۳۵ روز هم میرسید
ولی این ماه دیگه امپول نزدم
دوره هام ماههایی که امپول نمیزدم ۲۶ تا ۳۰ روزه بودن
ولی ماههایی که امپول میزدم به ۳۵ روز هم میرسید
ولی این ماه دیگه امپول نزدم
0
1402/08/01
Hadise .
سلام عزیزم ببین بیشتر بی بی چکا خیلی خطا دارن حداقل از زمان عقب افتادگی باید 10روز بگذره اگه بعد از ده روز بی بی چک زدی اینجوری شد برو آزمایش بده انشالله چیزی نیست نگران نباش
0
1402/08/01
عارفه ع.
اگه شرایط شو داری برو یک جای معتبر آزمایش بده. میگم معتبر چون من رفتم سر کوچه مون منفی بود حتی مشکوک هم نبود داشتم دارو اشتباه مضر جنین مصرف میکردم
0
1402/08/01
سوال کننده
اره عصر میرم یه ازمایش میدم
خسته شدم از بلاتکلیفی
هی میگم دیگه امروز پررنگ میشه ولی هیچ خبری نیست
خسته شدم از بلاتکلیفی
هی میگم دیگه امروز پررنگ میشه ولی هیچ خبری نیست
0
1402/08/01
سوال کننده
اخه ترس کیست رو دارم
میگم اگه یه وقت کیست باشه زودتر برای درمانش اقدام کنم
میگم اگه یه وقت کیست باشه زودتر برای درمانش اقدام کنم
0
1402/08/01
نسرین 🌹
انشالله ک خیر عزیزم
0
1402/08/01
سوال کننده
ممنونم گلم
0
1402/08/01
baran .
سلام عزیزم به نظرم این همه هزینه بی بی چک کردین میرفتین ازمایش میدادین یکساعته خیالتم راحت میشد از این همه استرس من بی بی چکم روز موعد و ۳ روز قبل موعد پررنگ پررنگ بود ولی ازمایش دادم بتام ۲۰۰ بود اینا ملاک نیست برو ازمایش یده
من اون بی بی چک که زدم گفتم الان بتام ۵ هزار اینقدر قرمز شد ولی اول ۱۱۹ بود سه روز بعد ۲۰۰ بود
برو یه ازمایش بده خیال خودتم راحت کن
من اون بی بی چک که زدم گفتم الان بتام ۵ هزار اینقدر قرمز شد ولی اول ۱۱۹ بود سه روز بعد ۲۰۰ بود
برو یه ازمایش بده خیال خودتم راحت کن
0
1402/08/01
سوال کننده
اره راس میگی عصر میرم ازمایش🤧
0
1402/08/01
سوال کننده
شوهرم میگه پاشو همین الان بریم ازمایشگاه🥴
0
1402/08/01
سوال کننده
الان دارم میرم
برام دعا کنید
برام دعا کنید
0
1402/08/01
fateme goli
سلام عزیزم . انشالله که مثبت باشی بین همه بیبی چکات این مارک معتیره بتای ۸ منو نشون داد اگه همون اول که زدی هاله انداخت یکم امیدوار باش انشالله که برات خیر پیش بیاد
1
1402/08/01
fateme goli
انشالله که هرچی خیره پیش بیاد 😍 جواب اینجا بهمون بگو
0
1402/08/01
Hadise .
اگه این ترسو داری زودتر برو آزمایش و سونو
0
1402/08/01
مامان موشی موشی
سلام
منم چند روز قبل پریودی بیبی چکم هاله داشت روز پریودی لکه قهوه ای داشتم در حد یکی دو روز فکر کردم دارم پریود میشم ولی قطع شد و باردار بودم و از دادم بتام 880بود سه روز بعدش 38هزار بود😳 گفتم حتما مشکل داره ولی رنج های ازمایشگاهش مشکل داشت اصلا
منم چند روز قبل پریودی بیبی چکم هاله داشت روز پریودی لکه قهوه ای داشتم در حد یکی دو روز فکر کردم دارم پریود میشم ولی قطع شد و باردار بودم و از دادم بتام 880بود سه روز بعدش 38هزار بود😳 گفتم حتما مشکل داره ولی رنج های ازمایشگاهش مشکل داشت اصلا
0
1402/08/01
⚜️ زر بانو ⚜️

من با اینا باردار بودم
0
1402/08/01
سوال کننده
همه ازمایشگاها بسته بودن🤧
مجبورم عصر برم
مجبورم عصر برم
0
1402/08/01
سوال کننده
ممنون عزیزم توکل کردم به خودش
0
1402/08/01
سوال کننده
حتما عزیزم 😍
0
1402/08/01
سوال کننده
ببینم بتام چقدره
بعد واسه سونو هم نوبت بگیرم
بعد واسه سونو هم نوبت بگیرم
0
1402/08/01
سوال کننده
من قبل موعد بیبی زدم منفی بود
روز موعد لک قهوه ای دیدم تا دیشبم باز دیدم ولی خیلی کم،در حدی که ردش روی دستمال بمونه
روز موعد لک قهوه ای دیدم تا دیشبم باز دیدم ولی خیلی کم،در حدی که ردش روی دستمال بمونه
0
1402/08/01
سوال کننده
الهی شکر خدا نینی تو حفظ کنه واست😍
واسه منم همینجوریه
واسه منم همینجوریه
0
1402/08/01
سوال کننده
دوقلو باردار نیستی؟
عدد بتات خیلی زود بالا رفته😍
باز جای دیگه ازمایشو تکرار کردی؟
عدد بتات خیلی زود بالا رفته😍
باز جای دیگه ازمایشو تکرار کردی؟
0
1402/08/01
مامانِ لِنا 🧚♀️
انشالله بارداری عزیزم
منم چند روز هاله داشت فقط
روزی ام که میخواستم برم آزمایش باز بی بی چک زدم منفی شد!!!
ولی واسه اینکه خیالم راحت شه رفتم آزمایش و مثبت شد
انشالله آزمایش شمام مثبت باشه
منم چند روز هاله داشت فقط
روزی ام که میخواستم برم آزمایش باز بی بی چک زدم منفی شد!!!
ولی واسه اینکه خیالم راحت شه رفتم آزمایش و مثبت شد
انشالله آزمایش شمام مثبت باشه
1
1402/08/01
سوال کننده
چه عجیب
پس هیچ اعتباری با این بیبی چکا نیست
مرسی عزیزم توکل به خدا 🥰
پس هیچ اعتباری با این بیبی چکا نیست
مرسی عزیزم توکل به خدا 🥰
0
1402/08/01
Hadise .
باشه عزیزم خبربده انشالله هرچی که میخوای باشه
0
1402/08/01
مامان دوقلو ها الهام
سحر جان یه بی بی مدیکور بدادی چون قبلیت هاله اش خیلی واضح بود اگه این یکیت یکمم پررنگتر شد مثبته
0
1402/08/01
سوال کننده
الان شوهرم رفت مدیکور خرید زدم
0
1402/08/01
سوال کننده
منفی بود😐😐😐
0
1402/08/01
سوال کننده
آب هم خورده بودم ادرارم رقیق بود
ولی اگه باردار بودم باید یه هاله ای میزد حداقل 😶😶
ولی اگه باردار بودم باید یه هاله ای میزد حداقل 😶😶
0
1402/08/01
فریده موسوی
منم بعد ۵روز اینطور هاله انداخت بتامم روز ۵عددش شد ۳۵ بنظر من که بارداری 💋
0
1402/08/01
فریده موسوی
مال منم اینطور بود
0
1402/08/01
شهبانو mmm
هرکدومو از یه مارک زدی.برا مقایسه باید همه رو ی مارک میزدی اگه پررنگتر میشد دیگه بارداری
0
1402/08/01
شهبانو mmm
برو آزمایش راحت کن خودتو
0
1402/08/01
سوال کننده
نه فقط روز اول مدیکور بود
روزای بعد روژان خودکاری بود
روزای بعد روژان خودکاری بود
0
1402/08/01
سوال کننده
حالا عصر میرم ازمایش ببینم چی میشه
0
1402/08/01
مامان موشی موشی
اره منم فقط ردش تو دستمال بود لباس زیرم لکه خیلی کممممم بود
0
1402/08/01
مامان موشی موشی
نه والا یکی هم هست
0
1402/08/01
سوال کننده
الان اومدم آزمایشگاه م
0
1402/08/01
سوال کننده
منتظرم نوبتم بشه
0
1402/08/01
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
زنده باشید ❤️
عزیزم بهترین کار انجام آزمایش است که مراجعه کردید امیدوارم شادی در انتظارتان باشد تاکید کنید تیتر بتا میخواهید
زنده باشید ❤️
عزیزم بهترین کار انجام آزمایش است که مراجعه کردید امیدوارم شادی در انتظارتان باشد تاکید کنید تیتر بتا میخواهید
0
1402/08/01
سوال کننده
سلام ممنونم از شما
ازمایش دادم ساعت۸ونیم جوابش اماده میشه
ازمایش دادم ساعت۸ونیم جوابش اماده میشه
0
1402/08/01
سوال کننده
فعلا سونو ندم؟
0
1402/08/01
سوال کننده
زنگ زدم آزمایشگاه گفت منفیه، عددش۲☹☹
0
1402/08/01
yalda .
با این بی بی چکای هاله دار منفی شد😢
0
1402/08/01
مامان دوقلو ها الهام
عزیز مال منم همینجور بود آزمایش منفی شد خواستم بهت بگم اما گفتم ولش کن ناراحت میشه
0
1402/08/01
سوال کننده
خیلی ناراحتم خیلیییییی😓😭😭
0
1402/08/01
سوال کننده
وقتی اولین بار لک قهوه ای دیدم
دیگه قبول کرده بودم که جزء پریودمه
دیگه چرا قطع شد
چرا بیبی هام هاله مینداخت😔😔😔😔
دیگه قبول کرده بودم که جزء پریودمه
دیگه چرا قطع شد
چرا بیبی هام هاله مینداخت😔😔😔😔
0
1402/08/01
سوال کننده
هر سری باید گند زده بشه به اعصاب و روانم
0
1402/08/01
Hadise .
عیبی نداره عزیزم تلاش کن انشالله میشه
0
1402/08/01
سوال کننده
۶ساله تو تلاشیم
پس کی میخواد بشه دیگه😔
پس کی میخواد بشه دیگه😔
0
1402/08/01
Fatima ♥️
وقتش که برسه میشه😊
0
1402/08/01
سوال کننده
انشالله 😪😔
1
1402/08/01
yalda .
حق داری منم بودم ناراحت میشدم 🥺🥺
1
1402/08/01
yalda .
درکت میکنم 🥲🥲
2
1402/08/01
مامان نی نی
انشالله همین ماه یه بی بی مثبت پررنگ برات بشه
توکلت به خدا باشه
توکلت به خدا باشه
0
1402/08/01
سوال کننده
نمیدونم چرا پریود نمیشم😔
0
1402/08/01
سوال کننده
نکنه کیست شده و این لکه های گاه و بیگاه واسه اونه😰
0
1402/08/02
پزشک اوما
عزیزم غصه نخورید و یک سونوگرافی برای ارزیابی لکه بینی انجام دهید
0
1402/08/02
سوال کننده
باشه ممنونم
احتمال داره کیست باشه؟
احتمال داره کیست باشه؟
0
1402/08/02
پزشک اوما
نمیتوان بدون سونوگرافی نظری داد
0
1402/08/02
سوال کننده
سونوگرافی گفت فولیکولت آزاد نشده و سایزش ۲۵ هست
ضخامت رحم هم ۹هست و به بارداری نمیخوره
ولی اینکه بیبی چکها هاله میندازن فردا دوباره بتا رو تکرار کن
ضخامت رحم هم ۹هست و به بارداری نمیخوره
ولی اینکه بیبی چکها هاله میندازن فردا دوباره بتا رو تکرار کن
0
1402/08/02
سوال کننده
گفت اگه باردار نبودی امپول بزن که پریود شی
0
1402/08/03
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم بنابراین همین روال را جلو ببرید
0
1402/08/03
سوال کننده
ببخشید من فراموش کردم ازشون بپرسم
مگه فولیکول ۲۵ خوب نیست؟ برای اقدام کردن؟
که گفتن امپول بزن پریود شی؟
مگه فولیکول ۲۵ خوب نیست؟ برای اقدام کردن؟
که گفتن امپول بزن پریود شی؟
0
1402/08/03
عاطی ...
سوال منم بود اگه آزاد نشده که باید اقدام کنی
0
1402/08/03
دينا سادات 💚
یگبنظر من هم ضخامتت هم فولیکولت برا اقدام خوبه
امپول hcg بزن ازد شه اقدام کنه تا تبدیل به کیست نشه
امپول hcg بزن ازد شه اقدام کنه تا تبدیل به کیست نشه
1
1402/08/03
سوال کننده
نمیدونم والا
شاید سایزش زیادی بزرگه دیگه بدرد بارداری نمیخوره
شاید سایزش زیادی بزرگه دیگه بدرد بارداری نمیخوره
0
1402/08/03
سوال کننده
الان دارم میرم آزمایشگاه دوباره بتامو تکرار کنم
0
1402/08/03
سوال کننده
اگه منفی بود که مطمئنم هست
دیکه همین امشب امپولو میزنم
دیکه همین امشب امپولو میزنم
0
1402/08/03
عاطی ...
27 38 خوب نیست
0
1402/08/03
عاطی ...
28
0
1402/08/03
عاطی ...
من 24 داشتم که دکتر گفته بود خودش آزاد میشه
0
1402/08/03
سوال کننده
واسه من ۲۰ بود گفت حالتش جوریه انگار داره آزاد میشه
ولی نشده
ولی نشده
0
1402/08/03
سوال کننده
عدد بالاتر رفته فقط
0
1402/08/04
پزشک اوما
عزیزم زمانی که سونوگرافی دادید ابعاد فولیکول 20 بوده چندم بوده؟
0
1402/08/04
سوال کننده
روز ۱۵ پریودم بود
0
1402/08/04
سوال کننده
پریشبم که دوباره سونو دادم و گفت سایزش ۲۵ شده
روز ۳۴ پریودم بود
روز ۳۴ پریودم بود
0
1402/08/04
سوال کننده
دیشب سه تا امپول زدم که پریود شم
0
1402/08/04
پزشک اوما
عزیزم بنابراین این فولیکول 25 در واقع کیست هست و کار خوبی کردید تزریق داشتید
1
1402/08/04
سوال کننده
ممنونم
امشب هم پریود شدم دیگه
امشب هم پریود شدم دیگه
1
1402/08/05
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




