سلام خانوم دکتر و دخترا نیکان به هیچ عنوان شیر نمی خوره از دیروز ساعت ۶ تا همین الان هیچی بهش ندادم بلکه شیر بخوره ولی فایده نداره حتی تو خواب،تا صبح نق میزنه ولی اصلا نمی خوره ن پاستوریزه ن شیرخشک هیچ مارکی،چیکا کنم واقعا خسته شدم قید شیر دادن بزنم واقعا؟اصلا این موضوع عصبیم کرده با دور بریامم دیگه حوصله ندارم حرف بزنم خیلی روم فشار اومده خواهش می کنم یه چیزی بگین حداقل ارومشه دلم😔😔
0
1402/08/01
سوال کننده
خب پسرت بزرگه من راضیم تا یکسالگی بخوره
0
1402/08/01
Samir
اسم دکترشو بگو
1
1402/08/01
Hadise .
دکتر داوود آبادی
0
1402/08/01
Hadise .
انشالله میخوره
0
1402/08/01
سوال کننده
چرا اینقد تشنه که وقتی اب می خوری میاد بزور لیوان می کشه خودش می خورع
0
1402/08/01
سوال کننده
سمیرا یه سوال دیگه
0
1402/08/01
سوال کننده
الان شیر نخوره وزنشممیاد پاین؟؟
0
1402/08/01
Hadise .
احتمالا اره
0
1402/08/01
Samir
فکر نکنم غذا میخوره
استپ میکنه
استپ میکنه
0
1402/08/01
سوال کننده
مثلا الان سوپ پا مرغ بدی عاشقشه پاستا سوپ شیر انواع فرنی..روزی ۵وعده کمکی می خوره
0
1402/08/01
سوال کننده
اخه از اولم که شیر درستی نمی خورد😔😔
0
1402/08/01
Hadise .
خب اگه غذا میخوره بهونه نمیکنه مشکلی نداره شیر نخوره
0
1402/08/01
سوال کننده
اره غذا کامل هر دفعه یه پیاله می خوره
0
1402/08/01
سوال کننده
شیرماجان برا این سن میشه داد؟
0
1402/08/01
سوال کننده
یه ماه فرقشه دیگه🤔
0
1402/08/01
Hadise .
خب دیگه خودش یه نعمتیه
0
1402/08/01
Hadise .
اینو نمیدونم
0
1402/08/01
سوال کننده
از نظر غذا مشکلی ندارم باهاش
0
1402/08/01
سوال کننده
حالا اونم معلوم نیس بخوره یا ن
0
1402/08/01
Hadise .
خداروشکر حالا من باید به پسرم به زور غذا بدم
0
1402/08/01
سوال کننده
باز من دلم می خواس شیر بخوره
0
1402/08/01
Hadise .
ببین اون داره به نفع تو کار میکنه میگه مامان شیر خشک گرون شده منم نمیخورم 😂
0
1402/08/01
سوال کننده
😂😂😂ن نمی خوام من راضیم گرون بخرم
0
1402/08/01
Hadise .
ببرش دکتر انشالله که خوب میشه عزیزم غصه نخور
1
1402/08/01
سوال کننده
فدات گلم انشاالله
0
1402/08/01
Hadise .
قربونت عزیزم
0
1402/08/01
Fatemeh you
آره چون بچهای رفلاکسی تمایل به چیز سفت دارن شیر آبکیه اسید رو میزنه بالا برای همین بدشون میاد یا سر شیشه رو عوض کن جریان آهسته بخر یا شیرش رو غلیظ کن
0
1402/08/01
سوال کننده
همشو امتحان کردم فایده نداره گلم
0
1402/08/01
سوال کننده
فقط من داره موهام سفید میشه
0
1402/08/01
Fatemeh you
پسر منم هلاک آبه
0
1402/08/01
سوال کننده
تشنه میشن طفلیا
0
1402/08/01
Fatemeh you
ازین ببعد توی گریه هام تو هم یاد میکنم 😂😂
0
1402/08/01
Fatemeh you
من فقط امیدم اینه توی خواب شیر میخوره هنوز
0
1402/08/01
سوال کننده
😂😂😂منو همیشه یاد کن منم حس تورو دارم
0
1402/08/01
سوال کننده
این تو خوابم نمی خوره وگرنه به اونم راضیم
0
1402/08/01
Fatemeh you
من پسرم کوچیکه آخه
0
1402/08/01
سوال کننده
انشاالله کامل خوبشه
0
1402/08/01
Fatemeh you
بدترین چیز برای یه مادر همین نخوردن شیره
0
1402/08/01
Fatemeh you
انشالله نیکان هم آشتی کنه با شیرش
0
1402/08/01
Fatemeh you
وزنش چقدره الان؟؟؟
0
1402/08/01
سوال کننده
دقیقا
0
1402/08/01
سوال کننده
انشاالله
0
1402/08/01
سوال کننده
تقریبا ۱۱
0
1402/08/01
maryam t.b
با لیوان امتحان کردید شاید با لیوان بخوره
0
1402/08/01
maryam t.b
من واسه رفلاکس ساشه امپرازول تاثیری نداشت کپسول امپرازول ۲۰ واسه بزرگساله اونو میدم ولی اونم کم تاثیر داره
0
1402/08/01
maryam t.b
پسر منم خیلی بد شیر میخوره ی مدت خوب شده بود یکم وزنش بالا رفته بود فرنی رو شرع کردم دوباره انگار رفلاکسش زیاد شد
0
1402/08/01
Fatemeh you
ماشاالله خوبه دیگه به سه برابر وزن تولد رسیده میتونی مثل یکسال به بالا باهاش تغذیه بدی
0
1402/08/01
Fatemeh you
ببخشید پیامتون خنده دار بود😂😂😂
0
1402/08/01
سوال کننده
کپسول چطوری میدی
0
1402/08/01
سوال کننده
اره هم۳قد هم وزنش خوبه خداروشکر وزن تولد۳۲۰۰
0
1402/08/01
سوال کننده
چرا؟؟
0
1402/08/01
ghazal .
دختر منم این ماه بردم سونو رفلاکس شدید داره خوب شده بود باز برگشته
0
1402/08/01
ghazal .
شیرمیخوره ولی غذا اصلا نمیخوره
0
1402/08/01
gandom
من فاموتیدین ۲۰ میدم نصف صب نصف شب
0
1402/08/01
ghazal .
صبحا یک ساشه امپرازول - شبا فاموتیدین یک ونیم سی سی
0
1402/08/01
سوال کننده
دارو چی میدی
0
1402/08/01
سوال کننده
من الان یه ۲۰ کامل دادم
0
1402/08/01
💕momy mahsa💕 🫂
آرزوجون تو دکتر ببر و سعی و تلاشتو بکن ولی زیاد خودتو اذیت نکن ، خاله ی منم ۷ ماه شیر خورده، بعد اون دیگه به شیر و شیرخشک و پاستوریزه لب نزده، میگفتن ترسیده ولی خب اون موقع نمیدونستن رفلاکس چیه، از هفت ماه به بعد دیگه افتاده به سوپ و غذا . الان عین یه آدم نرماله ، هیچ کمبودی نداره ، هیچ تفاوتی با خاله های دیگه ام نداره . خالمو مثال زدم گفتم یه نمونه ی درازمدت ببینی😂 و کمتر خودتو اذیت کنی
0
1402/08/01
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
ارزو شیر میگیره گریه میکنه ول میکنه؟؟ یا کلا نمیگیره؟
0
1402/08/01
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
خواب شبش چجوریه بهم خورده ؟
0
1402/08/01
Leila (mahyar)
پسرمنم شیرنمیخوره کلافه ام کرده اصلا سینه منو نمیشناسع😶عاشق پستونکه شیشه هم هرمدلی بگی امتحان کردم ولی نمیگیره دکتر شربت کلسیم داده و شیرخشک ترویتال 90تا باید بخوره ولی یه قطره چکون به زوووووور میدم بهش
واسه وزنشم شیر اینفترینی گفته بدم ولی به اینم لب نمیزنه
دکتر گفت شیرش رو طعم دار کنم با موز یا خرما و میوه ها با موز میخوره گاهی وقتا ولی پیرم کرده درکت میکنم
واسه وزنشم شیر اینفترینی گفته بدم ولی به اینم لب نمیزنه
دکتر گفت شیرش رو طعم دار کنم با موز یا خرما و میوه ها با موز میخوره گاهی وقتا ولی پیرم کرده درکت میکنم
0
1402/08/01
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
من دارو برای رفلاکس فقط نکسیوم میدم. همین.
چندماهه ی روز در میون میدم.
میخواستم قطع کنم با نظر دکترش دو روز در میون کردم اذیت شد خیلی دوباره همون ی روز در میون میخوره فعلا.
چندماهه ی روز در میون میدم.
میخواستم قطع کنم با نظر دکترش دو روز در میون کردم اذیت شد خیلی دوباره همون ی روز در میون میخوره فعلا.
0
1402/08/01
بهار مقدم
منم هنوز درگیر شیشه دادن هستم هنوز نگرفته، دیگه نمیدونم باید چیکار کنم
0
1402/08/01
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
ببین رفلاکس خوب نمیشن با هر سرما خوردگی علائمش تشدید میشه.
باید ب مرور دستت بیاد که چه غذاهایی اذیتش میکنه ندی بهش تا اذیت نشه.
مثلا پسر من هویج، شکلات مرکبات و.. چندتا چیز دیگ اگ بخوره اذیت میشه یکسره ترش میکنه شب خوابش بد میشه.
دکترشم گفت تا فهمیدی ی غذا حالشو خراب میکنه کلا بزارش کنار و اصن نده بهش.
باید ب مرور دستت بیاد که چه غذاهایی اذیتش میکنه ندی بهش تا اذیت نشه.
مثلا پسر من هویج، شکلات مرکبات و.. چندتا چیز دیگ اگ بخوره اذیت میشه یکسره ترش میکنه شب خوابش بد میشه.
دکترشم گفت تا فهمیدی ی غذا حالشو خراب میکنه کلا بزارش کنار و اصن نده بهش.
0
1402/08/01
Leila (mahyar)
دخترخالم رفلاکس داشت تا الان هم که 7سالشه داره طفلی بعضی روزا اذیت میشه هر کاری بگی رفت تهران شیراز ولی خوب نشد آخرسر رفت طب سنتی بهش گفتن که گلاب و بارهنگ و یه چیز دیگه اسمش یادم نمیاد را بجشونه بده بهش الان خیلی خیلی خوب شده ولی کامل نه میگم بعضی روزا اذیته
0
1402/08/01
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
بین اینا هویج افتضاحش میکنه یعنی هرچی ک بخوره بعدش ابشاری بالا میاره 🙄🙄
0
1402/08/01
Leila (mahyar)
ای جانم طفلی بچه ها
هویج واسه رفلاکس ممنوعه حتی مادر نباید بخوره
هویج واسه رفلاکس ممنوعه حتی مادر نباید بخوره
0
1402/08/01
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
کلا همیشه هست با ادم.
باید درست غذا بخورن تا اذیت نشن. پسرخاله منم داره هیجده سالشه هزارتا دکتر رفتن بازم همینه.
من خودمم هستم یکسری غذاها اذیتم میکنه تا صبح دلسوزه میشم.
باید درست غذا بخورن تا اذیت نشن. پسرخاله منم داره هیجده سالشه هزارتا دکتر رفتن بازم همینه.
من خودمم هستم یکسری غذاها اذیتم میکنه تا صبح دلسوزه میشم.
0
1402/08/01
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اره من اصن نمیدادم بهش. ده ماهه اینا بود خواهرم میگف بده دیگ سخت نگیر واسه تنوع توی سوپش بریز.
کلا حذفش کردم.
کلا حذفش کردم.
0
1402/08/01
Leila (mahyar)
اره طب سنتی بهش گفته تا همیشه هست ولی این دارو کمی تسکین دهنده اس و واقعا هم بود
0
1402/08/01
Leila (mahyar)
کلا خیلی سخته دخترخاله منم با خامه سس هویج عدسی بیسکویت کیک و... خیلی اذیت میشه
0
1402/08/01
Leila (mahyar)
دلم کباب میشه توی مهمونی و تولد کیک و شیرینی تر نمیخوره دلش میخواد ولی نمیتونه بخوره
0
1402/08/01
سوال کننده
ن کلا نمی گیره فرار می کنه از شیشه
0
1402/08/01
سوال کننده
وقت گرفتم براش
0
1402/08/01
سوال کننده
ن خوبه
0
1402/08/01
سوال کننده
پیش دکتر الرژی و اسم و گوارش وقت گرفتم ساعت ۵ ببینم چی میگه
0
1402/08/01
سارا کیانی
من ۲ روز ندادم دیدم افتضاح شد دوباره دارم میدم ظاهرا تا شیر میخورن باید بدی
0
1402/08/01
سوال کننده
من ۳ماهه ندادم
0
1402/08/01
سارا کیانی
پس چه توقعی داری نباید قطع میکردی
0
1402/08/01
سارا کیانی
دکتر به من گفت ۱ بار بده ببین واکنشش چطوره
0
1402/08/01
سارا کیانی
دیدم افتضاح شد
0
1402/08/01
سوال کننده
وا خب دکترش گف بعدم ۳ماه خوب بود میگم
0
1402/08/01
سارا کیانی
دکترش اشتباه کرده فوقش باید تدریجی کمش میکردین
0
1402/08/01
سوال کننده
وقتی میگم خوب یعنی عین بچه ها معمولی
0
1402/08/01
Hadise .
مهسا تولد منم 12تیره مثل دختر قشنگت
0
1402/08/01
سارا کیانی
اصلا رفلاکس ماهیتش همینه
0
1402/08/01
سارا کیانی
یهو یه مدت اصلا بالا نمیاره
0
1402/08/01
سارا کیانی
فکر میکنی خوب شده
0
1402/08/01
سارا کیانی
دوباره برمیگرده
0
1402/08/01
سارا کیانی
من ۱۲ ساعتی میدادم لوسیدامین
0
1402/08/01
سوال کننده
😕😕😕عزیزم اگه می خواس نشون بده هفته اول نشون میداد ن بعد ۳ماه احتمالا الرژیه
0
1402/08/01
سارا کیانی
دکترش گفت ۲۴ ساعتی ۱ بار بده
0
1402/08/01
سوال کننده
اون چیه؟؟
0
1402/08/01
سارا کیانی
نمیدونم والله ولی آلرژی علائم دیگه ای هم داره
0
1402/08/01
سارا کیانی
همین فاموتیدین بچه
0
1402/08/01
سارا کیانی
خیلی عالیه
0
1402/08/01
سارا کیانی
پسر من امپرازول اصلا بهش نساخت
0
1402/08/01
سارا کیانی
اونم بالا میاورد
0
1402/08/01
سارا کیانی
ولی لوسیدامین عالیه
0
1402/08/01
سوال کننده
عکسشو داری
1
1402/08/01
سارا کیانی
آره بذار بفرستم
1
1402/08/01
سارا کیانی
پسرم خیلی شدید بود رفلاکسش افتضاح هر چی بگم شدید کم گفتم ولی این دارو جواب داد بهش
0
1402/08/01
ghazal .
امپرازول و فاموتیدین داد ولی با اینکه شیرخشکی نیست بیومیل ar داد گفت شیرخشک ای ار باید بخوره بعد هر وعده غذاییش
0
1402/08/01
ghazal .
مشهدی هستی؟
0
1402/08/01
سوال کننده
حالا امروز ببرمش
0
1402/08/01
سارا کیانی

0
1402/08/01
سوال کننده
اره
0
1402/08/01
سارا کیانی
حالا جالبه هر دکتری یه چیزی میگه
0
1402/08/01
سارا کیانی
من دوتا دکتر بردمش گفتن ar نده
0
1402/08/01
سارا کیانی
کامفورت ۱۰ روز بده اگر OK بود که هیچی اگر نه بعدش ar بده
0
1402/08/01
سارا کیانی
ظاهرا ar مث ماست میبنده
1
1402/08/01
سارا کیانی
تو فکر میکنی رفلاکسش خوب شده ولی اینطور نیست
0
1402/08/01
سارا کیانی
ایشالله که آلرژی نباشه
0
1402/08/01
سارا کیانی
چون کلی باید و نباید داره که باید رعایت کنی
0
1402/08/01
Hadise .
آرزو جان چرا اینقدر خودتو در گیر میکنی میبریش دکتر خیال خودتم راحت میشه
0
1402/08/01
سارا کیانی
وقتی بچه آدم شیر نمیخوره آدم اعصاب واسش نمیمونه دیگه
0
1402/08/01
سارا کیانی
من حالش رو میفهمم
0
1402/08/01
سارا کیانی
بچه من شیر خوب میخورد اما غذا رو خیلی اذیتم میکرد تا میخورد اعصابم داغون شده بود
0
1402/08/01
Hadise .
یجوری میگی من حالشو میفهممانگار ما بچه شیر ده نداریم هممون درکش میکنیم الان اغصاب خوردی برای خودش بدترین حالت ممکنه پسر منم اینجوری بود یه مدت شیر نمیخورد از رودلش بود
0
1402/08/01
سارا کیانی
من که چیزی نگفتم عزیزم
0
1402/08/01
سارا کیانی
میگم بهش حق میدم اعصاب نداشته باشه
0
1402/08/01
maryam t.b
کجاش خنده دار بود؟
0
1402/08/01
سوال کننده
اپتامیل خریدم چیکا کنم
0
1402/08/01
Hadise .
آخه اینجوری داروی خود سر هم هی ما بهش معرفی کنیم خیلی بده شاید اصلا اون چیزی نباشه که ماها فکر میکنم باید ببره دکتر
0
1402/08/01
سوال کننده
ایشاالله دندون باشه
0
1402/08/01
maryam t.b
بازش میکنم مواد داخلشو با آب میدم میخوره البته حل نمیشه با قاشق میدم
0
1402/08/01
سارا کیانی
من با دکتر اوما حرف زدم
0
1402/08/01
سارا کیانی
گفت کامفورت بده بهش ولی خودم وسوسه شدم نان ۲ بدم بهش
0
1402/08/01
سوال کننده
😔😔😔
0
1402/08/01
Hadise .
من که از دیروز تا امروز الان هرچی داروخونه بوده رو گشتم شیر خشک گیرم نمیاد
0
1402/08/01
سارا کیانی
گفتم بذار ببینم واکنشش چیه
0
1402/08/01
سارا کیانی
خدا رو شکر رفلاکسش تشدید نشد
0
1402/08/01
سوال کننده
اتفاقا کامفورت دارم می خواستم امروز پست کنم برا کسی
0
1402/08/01
سوال کننده
چه شیری؟
0
1402/08/01
Hadise .
ببلاک 3
0
1402/08/01
سارا کیانی
چون واقعا رشدش کم شده بود با کامفورت ولی این سری که نان ۲ دادم خوب رشد کرده بود ولی زینک هم برای اشتها بهش میدادم
0
1402/08/01
سارا کیانی
بده بهش اگه میخوره
0
1402/08/01
سارا کیانی
خودسر که نمیده ما فقط تجربه مون رو میگیم خودش نوبت گرفته با دکتر صحبت کنه
0
1402/08/01
سارا کیانی
ان شاءالله
0
1402/08/01
سوال کننده
اها
0
1402/08/01
سوال کننده
۵تا دارم
0
1402/08/01
سارا کیانی
آها
0
1402/08/01
سارا کیانی
۲ بهش بده اگر ۳ گیرت نمیاد
0
1402/08/01
سارا کیانی
تو خواب هم شیشه رو نمیگیره؟
0
1402/08/01
سوال کننده
حالا برم دکتر ولی قول اونارو به کسی دادم باید براش پست کنم
0
1402/08/01
سارا کیانی
ایشالله که مسئله جدی ای نباشه و همین امشب دوباره خوب شیر بخوره
0
1402/08/01
سارا کیانی
راستی عفونت گوش هم میتونه دلیل شیشه نگرفتن باشه
0
1402/08/01
سوال کننده
ایشاالله
0
1402/08/01
سارا کیانی
تازگی ها مریض نشده؟
0
1402/08/01
سوال کننده
ن
0
1402/08/01
سارا کیانی
من از وقتی صبحا ۲.۵ سی سی زینک میدم بهش خیلی اشتهاش خوب شده
0
1402/08/01
سارا کیانی
stk: |~|11|~|110_col
0
1402/08/01
سوال کننده
دیروز دادم بهش ولی انگار ن انگار
0
1402/08/01
سوال کننده
چه زینکی میدی
0
1402/08/01
سارا کیانی
باید چند روز بدی بعدش اثرش رو میبینی
1
1402/08/01
سارا کیانی
نئوزینک
0
1402/08/01
سوال کننده
اها
0
1402/08/01
سارا کیانی
دکتر به من گفت صبح که بیدار میشه بهش بده
0
1402/08/01
Hadise .
پزشک گفتم گفت نه هرچی سر قانون خودش بچه 1سال و 8ماهه که نمیشه دو بخوره باعث اسهال استفراغ میشه
0
1402/08/01
سارا کیانی
پس باید چیکار کنی
0
1402/08/01
سارا کیانی
وقتی گیرت نمیاد ☹️
0
1402/08/01
Hadise .
هیچی فعلا شیر پاستوریزه میدم
0
1402/08/01
سارا کیانی
اها
0
1402/08/01
Hadise .
بهانه هم میکنه ولی چه باید کرد
0
1402/08/01
ghazal .
پیش کدوم دکتر میبری ؟ اگه دکتر خوبی بود وقت گذاشت و اهمیت داد لطفا بگو
0
1402/08/01
سارا کیانی
خدا لعنت کنه باعث و بانیشو
0
1402/08/01
ghazal .
من پیش معصومه یاوری میبرم
0
1402/08/01
Hadise .
واقعا
0
1402/08/01
Hadise .
چجوری از شیر بگیرمش
0
1402/08/01
محدثه S.M
ارزو نزدیک یه هفتست نویانم نه غذا میخوره نه شیر درست حسابی
ازصبح تا الان یه بار شیر خورد چندتا میک زد،
ازصبح تا الان یه بار شیر خورد چندتا میک زد،
0
1402/08/01
محدثه S.M
انقد عصبی ام که نگو،
حق داری اذیت شی،ادم روانش بهم میریزه
من احتمال میدم واسه دندونشه،
نیکانو نمیدونم
حق داری اذیت شی،ادم روانش بهم میریزه
من احتمال میدم واسه دندونشه،
نیکانو نمیدونم
0
1402/08/01
سارا کیانی
😔
0
1402/08/01
Samir
الانم بچه ی معمولین آرزو شاخ و دم ندارن که
اصلا رفلاکس درمان نمیشه کنترل میشه
دارو که نباید زیر یک سال قطع بشه
اونم برای بچه ای که رفلاکس پنهان داره
اصلا رفلاکس درمان نمیشه کنترل میشه
دارو که نباید زیر یک سال قطع بشه
اونم برای بچه ای که رفلاکس پنهان داره
0
1402/08/01
سوال کننده
منظور از معمولی اونا همچی می تونن بخورن هیچیشونم نمیشه اینا خدا نکنه یچیز بدی چپه میشن
0
1402/08/01
سوال کننده
والا من که ۱۰ ماه همینم چی بگم
0
1402/08/01
❤mahur❤ ❤mahak❤
دخترای من یادم نیس چندماهگی بود ک اینحوری شدن
با قطره چکون میدادم
یعنی ۶۰تارو ک میدادم اب از نوک سرم میچکید تا پایین
تازه نفر اول تموم میشد میرفتم سراغ بعدی .همون قطره قطره م با کلی بازی میدادم
با قطره چکون میدادم
یعنی ۶۰تارو ک میدادم اب از نوک سرم میچکید تا پایین
تازه نفر اول تموم میشد میرفتم سراغ بعدی .همون قطره قطره م با کلی بازی میدادم
0
1402/08/01
❤mahur❤ ❤mahak❤
من تازه اس امپرازولم میدادم نکسیوم اینا هیچی ندادم.۶ماهگی خودشون خوب شدن شکر خدا
0
1402/08/01
سوال کننده
خداروشکر که خوب شدن
0
1402/08/01
سوال کننده
من ۱۲۰تا با قطره چکون دادم امروز
0
1402/08/01
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزدلم غصه نخورید مسیر مادری مسیر پر چالشی است و برای هر ماده این چالش به گونه متفاوتی رخ میدهد بنابراین شما تنها نیستید، درک میکنم روزهای سختی است اما نیمه پر لیوان را نگاه کنید که خداروشکر حداقل تغذیه تکمیلی را پس نمی زند، کمی فعلا برای نخوردم کامل شیر توسط گل پسرمان زود است به متخصص اطفال مراجعه کردید ؟ چون احتمال تشدید رفلاکس مطرح است
عزیزدلم غصه نخورید مسیر مادری مسیر پر چالشی است و برای هر ماده این چالش به گونه متفاوتی رخ میدهد بنابراین شما تنها نیستید، درک میکنم روزهای سختی است اما نیمه پر لیوان را نگاه کنید که خداروشکر حداقل تغذیه تکمیلی را پس نمی زند، کمی فعلا برای نخوردم کامل شیر توسط گل پسرمان زود است به متخصص اطفال مراجعه کردید ؟ چون احتمال تشدید رفلاکس مطرح است
0
1402/08/01
سوال کننده
سلام خانوم دکتر ممنونم از شما
0
1402/08/01
سوال کننده
الان بردمش ولی دکتر خودش نبود جای دیگه بردمگفتن عیب نداره کمکی بهش بدین دارو رفلاکس نمی خواد ولی من راستش حرفشونو قبول نداشتم براش دوباره امپرازول خریدم و شربت فاموتدین
0
1402/08/01
سوال کننده
دکار فقط زینک داد گف با وزنی که داره و حرکاتش بیشتر شبیه یکساله هاس و مشکلی نداره چون ۵ وعده غذا می خوره
0
1402/08/01
سوال کننده
ولی من همچنان درگیرم
0
1402/08/02
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، به هرحال غذا جای شیر را نمیگیرد کار خوبی کردید دارو را شروع کنید ببینیم شرایط چطور پیش می رود
0
1402/08/02
سوال کننده
خانوم دکتر مجبورا با قطره چکون بهش دادم دهنشو باز می کنه برا شیر فک می کنم مشکل مک زدن داره😔
0
1402/08/02
💕momy mahsa💕 🫂
برفک نداشته باشه دهنش؟خوب نگاه کن . یا هم که احتمالا دندونه🤔🤔🤔
0
1402/08/02
💕momy mahsa💕 🫂
عزیزم🥰😘
0
1402/08/02
Hadise .
با لیوان بده بخوره
0
1402/08/02
Hadise .
stk: |~|11|~|178_col
0
1402/08/02
سوال کننده
ن نگاه کردم همون رفلاکسه امشب بهتره یکمی
0
1402/08/02
سوال کننده
ن بابا اصلا اونجوری نمی خوره بدش میاد فقط اب و ابمیوه تو لیوان
0
1402/08/02
پزشک اوما
عزیزم اگر بهتر شده همین روال را ادامه دهید مشکلی ندارد با قطره چکان یا سرنگ بدهید تا شرایط بهتر شود
0
1402/08/02
سوال کننده
اره امروز خیلی بهتره نصف شیشه رو خودش مک میزنه بقیش با قطره چکون میدم خیلی بهتره از قبل،ممنون💙💙
0
1402/08/03
پزشک اوما
الهی شکر عزیزم واقعا از صمیم قلب بی اندازه خوشحال شدم خداروشکر ❤️
0
1402/08/03
Hadise .
خداروشکر عزیزم
1
1402/08/03
سوال کننده
خیلی ممنون ازتون😍😍مهربون
0
1402/08/03
سوال کننده
فدات گلم
1
1402/08/03
Hadise .
عزیزی گلم
0
1402/08/03
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💕😊💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- 💖💖مــــــادرانـــــــــــه 🍁🍃🍂🍁اقـــدام تــا زایــمان👨👩👧👦
- نگرانی های مادرانه طبیعی است
- کیا قبل باردار شدن و زدن تست حس داشتن یه فنچ و تو دلشون حس کردن؟
- شیرازی های عزیز یه لحظه بیایین!!..
- سلامخانوما خوبین ی لحظه میایین
- سلام بچه ها خوبین
- سوالم واس خودرو مادرانه
- سلام خانما ی لحظه میایین
- سلام عرق کردن بچه هنگام
- سینه هام سفت شدن چیکا کنم؟



569

