سلام خانم دکتر وقتتون به خیر .۳۸ هفته و سه روزمه و این ترشحات رو دارم.روزانه ۴ یا ۵ بار لباس زیرمو عوض میکنم چون خیس میشه روی شورت رنگی نداره ولی دستمال میزارم یکم سبز میزنه.اینم امروز ازم خارج شد .رنگ اینم سبزه بوی خاصی احساس نکردم .چیکار باید بکنم؟
0
1402/08/01
سوال کننده

0
1402/08/01
سوال کننده
بابت عکس معذرت میخوام
0
1402/08/01
سوال کننده
سوزش و خارش هم ندارم.چند وقت پیش تبخال تناسلی داشتم که دکتر قرص اسیکلوویر۴۰۰ تجویز کرد خوردم تبخالم خوب شد .
1
1402/08/01
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💟
ترشحات بوی نامطبوع ندارند ؟
وقتتون بخیر 💟
ترشحات بوی نامطبوع ندارند ؟
0
1402/08/01
سوال کننده
بوی ترشیدگی یا ماهی مانند احساس نکردم ازش یه بوی خاصی داره
0
1402/08/01
سوال کننده
امشب رفتم اورژانس مامایی برای ان اس تی .گفتن تو ۲۰ دقیقه سه تا انقباض داشتم .چیکار باید بکنم ؟
0
1402/08/01
سوال کننده
به نظرتون چقدر مونده تا زمانی که اماده زایمان بشم؟
0
1402/08/01
سوال کننده

0
1402/08/02
پزشک اوما
عزیزم خودشان چه توصیه ای داشتند؟ معاینه نکردند؟
0
1402/08/02
سوال کننده
میخواستن معاینه کنند نزاشتم.ترسیدم بستریم کنند و به زور امپول درد بکشم.اومدم خونه .موقع ان اس تی که گفتن انقباض داری هیچ دردی نداشتم
0
1402/08/02
سوال کننده
میخوام فیزیولوژیک تو خونه تحمل کنم دردامو به موقع برم بیمارستان.فقط لطفا بگین چقدر طول میکشه و علائم باز شدن دهانه رحم چیه و کی باید برم ؟
0
1402/08/02
پزشک اوما
قابل پیش بینی نیست جانم باید اجازه میدادید معاینه شوید تا روند زایمان تسریع گردد ، تا وقتی وارد پروسه زایمانی نشوید که شما را بستری نمیکنند اتفاقا به خانه میفرستند تا فعالیت کنید. الان وقتی اطلاعاتی نداریم چطور بگویم کی بروید
0
1402/08/02
سوال کننده
بله درسته
1
1402/08/02
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون انشاالله خدا همیشه هواتونو داشته باشه
1
1402/08/03
پزشک اوما
ای جانم عزیزم ممنونم از محبتتون و دعای خیلی زیباتون الهی که در پناه امن خدا باشین ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



709

