فکرکنم باید آزمایش پلاکت خون بدی
اع یعنی ممکنه از پلاکت خونم پایین آمده باشه!؟؟
ازمایش بده منم بودم کبودی هم گنده گنده بود فقط روی بدنم کم بود زینک پلاس خوردم خوب شد
من فعلا رو پاهام دیدم فقط بقیه بدنما دقت نکردم ببینم هس یان
اع آزمایش دادی ؟؟
منم فقط پاهام بود رون هام و ساق پام
پیش چ دکتری برم زنان یا ۶مین شبکه بهداشت پزشک عمومی؟؟
من کیود میشدم پلاکتم پایین یود
حتما ازمایش پلاکت خون بده پشت گوشم ننداز
جدی بعد دارو خوردی خوب شدی؟؟
سلام به روی ماهتون مامان جان
باید سطح پلاکت، فاکتورهای انعقادی و چکاپ کامل خون از جمله سطح زینک که دوستمان گفتند انجام گردد حتما در اسرع وقت پیگیری کنید 🪻
چشم حتمن دکتر جان
پیش متخصص زنان برم برای چکاپ ؟؟یا دکتر دیگه ایی؟؟
دکترجان من اخرای بارداریم هموگلوبین یکم آمد پایین ممکنه الان بیشتر شده باشه و این کبودیا ازاون باشه؟؟؟
چشم هاتون بی بلا عزیزدلم ، خیلی با هموگلوبین مرتبط نیست اما این مورد هم چک شود اگر به هماتولوژیست مراجعه کنید بهتر است