سلام دکتر جان وقتتون بخیر عزیزم
دکتر جان من از وقتی که یادم میاد قسمت رون پاهام کبود میشده
هیچ وقت فکر نمیکردم چیز خاصی باشه
زمان مجردی هم مادرم میگفت حتما جایی میخوره متوجه نمیشی
ولی توی اوما دیدم دوستان گفتن مشکل پلاکت دارند و کبودی دارن من به خاطر آی یو آی و آی وی اف خیلی آزمایش دادم تا حالا حداقل سالی ۲ بار چکاپ انجام دادم مشکل پلاکت ندارم
ولی امشب دیگه موقع لباس عوض کردن دیدم چقدر خون مرده شده پام گفتم شاید واقعا مشکلی دارم که آزمایش نشون نمیده🤕
نمیدونم قبلا چقدر پیش میومد چون توجه نمیکردم ولی الان چندین ماهه که هرماه میبینم کبودی ها هستند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



574
1402/07/30






