سلام دکتر جان،وقت بخیر
من دیروز واکسن شش ماهگی پسرمو زدم،بچم رفلاکس و آلرژی داره
فرنی هم با آب درست کردم از شب قبل واکسنش شروع کردم،قطره آهن و مولتی هم سه روزه شروع کردم
دیشب بچم تب و لرز کرد،با شیاف و استامینوفن کنترلش کردم، هر ۴ ساعت بهش استا میدم ولی بازم تب داره
امروز یهو با شدت و مقدار خیلی زیاد استفراغ داشت،نمیدونم از آلرژی به فرنیه یا از عوارض واکسنه یا اصلا مریض شده
چیکار کنم دکتر جان؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



375
1402/07/30





