سلام دکتر ماه دوازدهم اقدامم هست و مورفولوژی همسرم۳.
این سونومه کیست فولیکولار سیکل قبل داشتم برطرف شده.اولین باره چندتا فولیکول تقریبا هم اندازه دارم میشه چند روز دیگه آمپول بزنم باهم آزاد بشن؟
پرسش (1402/07/30):
سونوروز۱۴،بدون لتروزول میشه آمپول hcg زد؟
485
35
1402/07/30
سوال کننده
0
1402/07/30
سوال کننده

0
1402/07/30
سوال کننده
ضخامت رو احساس میکنم این مرکز اونقد دقیق نمیگه چندبار شده مثلا اینجا گفته ۵ونیم جای دیگه گفته ۱۱. یا گفته ۶ونیم جای دیگه دقیق بوده گفته ۱۰.
0
1402/07/30
سوال کننده
چندروز بعدش البته
0
1402/07/30
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
داروی محرک تخمک گذاری مصرف کرده بودید ؟طول سیکل ها چند روزه هست ؟
داروی محرک تخمک گذاری مصرف کرده بودید ؟طول سیکل ها چند روزه هست ؟
0
1402/07/30
سوال کننده
نه اصلا تاحالا لتروزول و محرک مصرف نکردم
0
1402/07/30
سوال کننده

دفعه قبلی هم روز ۱۲ کیست شده بود. و ۲۴روزه پریود شدم یه روز بعد قطع مدروکسی پروژسترون
0
1402/08/01
پزشک اوما
عزیزم ابعاد فولیکول ها مناسب تزریق hcg نیست اقدام داشته باشید 3 روز دیگر سونوگرافی را تکرار کنید
0
1402/08/01
سوال کننده
اگر چند روز دیگه تکرار کردم ابعاد خوبی داشت آمپول بزنم چندتاشون باهم آزاد میشن؟برم دکتر برام مینویسن یا کلا فقط باید لتروزول خورده باشی؟
0
1402/08/01
سوال کننده

دکتر این آزمایش همسرم هست dfi هم ۱۹ بود
0
1402/08/01
سوال کننده

دکتر متخصص اورولوژی رفتم فقط همین دوتا قرص رو نوشت. لازمه اسپیرژن یا قرص دیگه ای خودمون بگیریم؟یه وقت تداخل نداشته باشن یا لازم نباشه
0
1402/08/01
پزشک اوما
در صورت نیاز حتما نوشته میشود عزیزم
همین موارد فعلا استفاده شوند تا پاسخ بدن همسرتان را ببیینم
همین موارد فعلا استفاده شوند تا پاسخ بدن همسرتان را ببیینم
1
1402/08/01
سوال کننده
چشم دکترجان ممنونم از راهنماییتون😍🌸💖
0
1402/08/02
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💜💜💜
1
1402/08/02
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
0
1402/08/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
0
1402/08/02
سوال کننده

دکتر تو سونو برام زده ۱۴×۸ یعنی چی امکان داره کیست بشه؟ آخه همیشه یه عدد خالی میزدن برام فقط یه بار کیست فولیکولار شد کامل ابعاد رو نوشت
0
1402/08/02
سوال کننده
مثلا ۱۴ خالی
0
1402/08/02
سوال کننده
روز ۱۶ انجام شده
1
1402/08/03
پزشک اوما
نترسید عزيزم با ابن ابعاد کیست نمیشود ، ولی با این اوصاف من فکر میکنم اگر این سیکل بارداری حاصل نشود باید داروی محرک تخمک گذاری دریافت کنید
0
1402/08/03
سوال کننده
بله دکترجان میخوام شروع کنم دیگه.فقط سیکل بعدم عکس رنگی و آزمایشات کامل دارم
0
1402/08/03
سوال کننده
بعدش باید شروع کنم
0
1402/08/03
سوال کننده
میتونم هم لتروزول بخورم هم عکس رنگی بدم؟
1
1402/08/03
پزشک اوما
خیر جانم باید به سیکلی که عکس رنگی ندارید موکول گردد
1
1402/08/03
سوال کننده
چشم سپاس از راهنمایی هاتون😍❤️❤️🌸🌸🌸
0
1402/08/04
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزدلم و خواهش میکنم ❤️😘❤️❤️
1
1402/08/04
سوال کننده
😍😘❤️💖🌸
1
1402/08/04
سوال کننده
stk: |~|11|~|138
0
1402/08/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




