سلام پزشک عزیز (این سوال خواهرم هست )
من ۱۰ماه زایمان کردم(سزارین)تاالان پریود نشدم
لک بینی های قهوه ای تادرم و بااین قرص بند میاد و باز بیست روز بعد دوباره لک بینی و با قرص بند میاد
سونو واژینال یک روز بعد از قطع لک بینی باقرص
ضمنا ضخامت اندومترم همیشه ۳ میل یا ۴میل هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



451
1402/07/30






