سلام
من دیروز آزمایش بتا دادم و عددم ۲۲۱ بود ، مهر ماه پنجم پریود شدم، هنوز پریود بعدیم نرسیده
چون بی بی چک مثبت بود آزمایش دادم
الان جواب آزمایش مثبت بودنش حتمی هستش چون هنوز به پریود بعدیم نرسیدم؟
پرسش (1402/07/30):
مثبت بودن تست بتا
793
142
1402/07/30
سوال کننده
6
1402/07/30
عطی مامان هامین
بله عزیزم مثبته مبارک باشه
1
1402/07/30
leila ♡
بله عزیزم بارداری
1
1402/07/30
خانوم میم
بله عزیزم مبارکه
0
1402/07/30
خانوم میم
۴۸ساعت بعداز آزمایش قبلی باید ازمایش بتارو تکرار کنی که روند رشد بتارو ببینی
0
1402/07/30
سوال کننده
احتمال داره جواب اشتباه باشه؟
1
1402/07/30
خانوم میم
نه مقدار بتات خوبه اشتباه نیست ولی همیشه باید ازمایش بتا توی همون ازمایش قبلی تکرار بشه که مقدارش دوبرابر بتای قبلی باشه اینجوری خیالت راحت میشه که روند رشد بتا طبیعیه
0
1402/07/30
سوال کننده
اگه دوبرابر نشده باشه،اونوقت چی؟
1
1402/07/30
خدیج♥️ ..
ب اونوقتش فکر نکن ان شاالله ک دوبرابر شده 🌹
1
1402/07/30
خانوم میم
میشه الکی خودتو بابت این چیزا نگران نکن
0
1402/07/30
سوال کننده
امیدوارم
0
1402/07/30
سوال کننده
فردا باید تکرار کنم ،انشالا همچی اوکی باشه
0
1402/07/30
سوال کننده
نگرانی بعدیم اینه که من میگرن دارم ولی الان نمیدونم برای سردردهام چه کاری باید انجام بدم
مثل دیشب🤦♀️
مثل دیشب🤦♀️
1
1402/07/30
خانوم میم
انشاالله مطمئن باش همه چیز خوب پیش میره
1
1402/07/30
خانوم میم
برو دکتر زنان خودش برات دارویی که مجاز باشه تجویز میکنه
0
1402/07/30
مریم ...
سلام عزیزم مبارک باشه بارداریت و ب جمعمون خوش اومدی
انشالله ک اینن دورانپر استرس رو ب خوشی بگذرونی
و نی نی رو صحیح و سالم بغل بگیری❤
انشالله ک اینن دورانپر استرس رو ب خوشی بگذرونی
و نی نی رو صحیح و سالم بغل بگیری❤
0
1402/07/30
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1402/07/30
مریم ...
قربونت
0
1402/07/30
مریم ...
هنو اول راهی لطفا ازت میخوام استرس نداشته باشی و این ک ب خودت بگو ک همه چی خوب پیش میره ک حتما هم همین جوره
0
1402/07/30
سوال کننده
❤️❤️
0
1402/07/30
سودابه ۷۴
۵مهرپریودیامون باهم بوده😁بارداری خوبی داشته باشیم عزیزم🥰
0
1402/07/30
yasamin 😊😊😊😊😊
هیچ اتفاقی نمی افته ' من تقریبا ۱/۵برابر شده بود . انقدر ناراحت بودم و گریه میکردم . به لطف خداوند پسری صحیح و سلامت به دنیا اومد . خودت رو الکی درگیر عدد و رقم نکن. خواهر من تو هیچ کدوم از بارداریهاش بتا نمیده . بی بی مثبت ' هفته بعدش سونو ساک و دو هفته بعدش هم سونو قلب همین .
0
1402/07/30
سوال کننده
قربونتون عزیز
0
1402/07/30
سودابه ۷۴
ای وای اشتباه تایپی بود گلم بارداری خوبی داشته باشی عزیزم😊
0
1402/07/30
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/07/30
سوال کننده
ایشالا قسمت شما هم میشه☺️
0
1402/07/30
سودابه ۷۴
انشاالله عزیزم من جمعه موعدم سعی میکنم تا اون روز بی بی نمیزنم😉
0
1402/07/30
سوال کننده
من دومدل بی بی چک داشتم یکیش قاطع میگفت مثبت اونیکی میگفت منفی
که آخرش به آزمایش بتا رسیدم😁
که آخرش به آزمایش بتا رسیدم😁
0
1402/07/30
سوال کننده
امیدوارم فردا برای من به خیری بگذره🙂
1
1402/07/30
سودابه ۷۴
انشاالله نی نی رو صحیح وسلامت بغل بگیری عزیزم🥰
1
1402/07/30
مهسا 26
مثبته عزیزم
1
1402/07/30
سودابه ۷۴
استرس نداشته باش گلم استرس خودش سمه انشاالله همه چی اوکیه 🥰
0
1402/07/30
مهسا 26
من فک کردم من خیلی زود فهمیدم تو ازمنم زودتر فهمیدی😂
0
1402/07/30
سوال کننده
😍😍
0
1402/07/30
سوال کننده
دکترم برای همین متعجب شد که جرا اینقدر زود متوجه شدی
0
1402/07/30
سودابه ۷۴
منم شوکه شدم هنوز به موعدش خیلی مونده😁علائم خاصی داشتین عزیزان
0
1402/07/30
مهسا 26
اخرین پریود منم ۲ مهر بوده
فرقمون سه روزه
پس چرا شما روزه ۳ هفته!
فرقمون سه روزه
پس چرا شما روزه ۳ هفته!
0
1402/07/30
سودابه ۷۴
گیرایش خوب بوده ماشاالله😉
0
1402/07/30
سوال کننده
اینقدر بهش فکر کروم از دیروز سردرد ولم نمیکنه
قرصی هم نمیتونم بخورم فعلا
قرصی هم نمیتونم بخورم فعلا
0
1402/07/30
مهسا 26
من چون ازادسازی زده بودم روز ۱۳ بی بی چکم خیلی پررنگ شد
روز ۱۴ م همینطور.دیگ روز ۱۵ بتا دادم
روز ۱۴ م همینطور.دیگ روز ۱۵ بتا دادم
1
1402/07/30
سوال کننده
سینه هام دو هفتس به شدت درد میکنه، یهو دل پیچه میگیرم
1
1402/07/30
سودابه ۷۴
انشاالله بارداری خوبی داشته باشی مهساجان فرزندی سالم وصالح بهت ببخشه🥰
0
1402/07/30
مهسا 26
دوروز دیگ باید بتا بدی باز؟ یا نه دیگ؟
0
1402/07/30
سوال کننده
فردا باید انجام بدم
1
1402/07/30
مهسا 26
ممنون عزیزم انشالله قسمت همه
1
1402/07/30
مهسا 26
انشالله به سلامتی
0
1402/07/30
سوال کننده

0
1402/07/30
مهسا 26
مال من یه روز قبل موعد ۱۹۹ بود
0
1402/07/30
baran .
سلام مبارک باشه مال من ۳ روز به موعدم ۱۹۹ بود روز موعدم تکرارش کردم ۲۲۱ بود هفته پیشم سنو واژینال شدم خداروشکر همه چیز خوب بود به امید خدا هفته اینده میرم برای سنو قلب
0
1402/07/30
مهسا 26
عه خداروشکر!
چه جالب رشد بتات دوبرابر نبوده ولی خوب بوده .
با بتای چند سونو واژینال شدی؟
چه جالب رشد بتات دوبرابر نبوده ولی خوب بوده .
با بتای چند سونو واژینال شدی؟
0
1402/07/30
سوال کننده
انشالا به سلامتی
0
1402/07/30
baran .
تازه اگه خدا بخواد دو قلو باردارم😁
0
1402/07/30
baran .
مرسی فدات والا ۳ روز قبل موعدم بتا دادم که اون عدد بود روز موعدم بتا دادم که ۲۲۱ بود ۳ روز بعدش یعنی شنبه قبل رفتم سنو واژینال که گفت ۵ هفته دوتا ساک بارداری هست 😁😁
0
1402/07/30
baran .
ممنونم سلامت باشی
0
1402/07/30
مهسا 26
چه جالب .چون دوقلو ها رشد بتاشون زیاد ترم هست😂😂 یه تنه علم پزشکی رو بردی زیر سوال
تازه با بتای زیر هزار ساک هم دیده شده
مبارکت باشه عزیزم
دعا کن منم ساک رو داخل رحم ببینم
تازه با بتای زیر هزار ساک هم دیده شده
مبارکت باشه عزیزم
دعا کن منم ساک رو داخل رحم ببینم
1
1402/07/30
baran .
چون وقتی خدا معجزه کنه هیچکس نمیتونه جلوشو بگیره من اصلا این ما انتظاز بارداری نداشتم ولی شد 😁
ان شاءالله عزیزم ولی اگه میخوای بری سنو واژینال بشی احتمال خیلی قویی ساک معلومه
ان شاءالله عزیزم ولی اگه میخوای بری سنو واژینال بشی احتمال خیلی قویی ساک معلومه
0
1402/07/30
baran .
واسم دعا کن هفته اینده میخوام برم سنو قلب
این یکی دوروزم لک دارم به ادم استرس وارد میکنه البته کاری جز دعا نمبشه کرد
این یکی دوروزم لک دارم به ادم استرس وارد میکنه البته کاری جز دعا نمبشه کرد
0
1402/07/30
مهسا 26
منم اصن انتظارشو نداشتم واقعا .
والا دکترم ک گفت شنبه برو ولی من زودترمیرم شاید فردا شایدم پس فردا
والا دکترم ک گفت شنبه برو ولی من زودترمیرم شاید فردا شایدم پس فردا
0
1402/07/30
baran .
پناه برخدا برو مطمین شو خیالت راحت میشه تا دکتر اگه داروچیزی نیاز داشته باشی بهت بده
0
1402/07/30
baran .
شما اولین بارداریتونه
0
1402/07/30
مهسا 26
اولین بارداری که نه
ولی اولین بچمه
ولی اولین بچمه
0
1402/07/30
baran .
منم اولین بچه هامن ولی دومین بارداری قبلا سقط داشتم دکتر بهم امپول و شیاف اینا داده به شما چیزی نداده
0
1402/07/30
baran .
الان علائمی دارین از بارداری
0
1402/07/30
مهسا 26
نه من سقط نداشتم
بارداری خارج رحم داشتم
.
تا ساک معلوم نشه هم دارویی نمیدن بهم
بارداری خارج رحم داشتم
.
تا ساک معلوم نشه هم دارویی نمیدن بهم
0
1402/07/30
مهسا 26
والا یکم سینه هام حساس شده
دوسه روزی زیردلم دردای پریودی داشت ک اونم ازدیروز خیلیییی کمتر شده
یه روزم دنبالچه م درد میکرد ک اونم باز خوب شد
دوسه روزی زیردلم دردای پریودی داشت ک اونم ازدیروز خیلیییی کمتر شده
یه روزم دنبالچه م درد میکرد ک اونم باز خوب شد
0
1402/07/30
baran .
من رفتم پیش دکتر گفت اول باید داخل رحمی و خارج رحمی بودنت تایید بشه بعد بهت دارو بدم چون سابقه سقط داشتم منم رفتم واژینال بعد دکتر بهم امپول انوکسا و اسپرین و شیاف از اینا داد مصرف کنم تا روز سنو قلب
0
1402/07/30
مهسا 26
این دفعه به سلامتی بغل بگیری شون
0
1402/07/30
baran .
من که دردای پریودی میگیرتم ول میکنه سینه هم حساس ولی حس میکنم کمتر شده بعضی وقتا وقتی گشنم میشه حالت تهوع میگیرتم
معده ام وقتی دراز میکشیم درد بدی داره
الانم چند روزه طبق تقویم نزدیک تخمکگذاریم ولی تو ترشحاتم لک قهوه ای یا صورتی کم رنگ دارم که یکم ترسیدم امروز زنگ بزنم به دکتر الان چند روز استراحت مطلقم
معده ام وقتی دراز میکشیم درد بدی داره
الانم چند روزه طبق تقویم نزدیک تخمکگذاریم ولی تو ترشحاتم لک قهوه ای یا صورتی کم رنگ دارم که یکم ترسیدم امروز زنگ بزنم به دکتر الان چند روز استراحت مطلقم
0
1402/07/30
baran .
ممنون عزیزم ان شاءالله برای شما هم
ولی من شنیدم کسایی که بارداری خارج رحمی دارن باردوم احتمال ۹۹ درصد بارداری بعدی سالمن نگران نباش جاری خودم بارداری خارج رحمی داشت بعد ۳ ماه باردار شد الان پسرش یکسال نیمشه اصلا دکتر نرفته بود روز زایمان ازش پرونده پزشکی خواستنه بودن اینم گفته بود دکتر نرفتم🤣
ولی من شنیدم کسایی که بارداری خارج رحمی دارن باردوم احتمال ۹۹ درصد بارداری بعدی سالمن نگران نباش جاری خودم بارداری خارج رحمی داشت بعد ۳ ماه باردار شد الان پسرش یکسال نیمشه اصلا دکتر نرفته بود روز زایمان ازش پرونده پزشکی خواستنه بودن اینم گفته بود دکتر نرفتم🤣
0
1402/07/30
مهسا 26
چه دل بزرگی داشته
من از استرسش شبا خاب ندارم😂😂😂
من از استرسش شبا خاب ندارم😂😂😂
0
1402/07/30
baran .
اره به خدا
ولی علم ثابت کرده هرچی بیخیال تر باشی دنیا بروفق مرادت هست😅ولی ما استرس هم خودمون عذاب میدیم هم اون طفل معصوم ها هم خانواده ها
ولی علم ثابت کرده هرچی بیخیال تر باشی دنیا بروفق مرادت هست😅ولی ما استرس هم خودمون عذاب میدیم هم اون طفل معصوم ها هم خانواده ها
1
1402/07/30
سوال کننده
ای جانم
0
1402/07/30
مهسا 26
اره واقعا
0
1402/07/30
خانوم میم
چرا دکتر نرفته بود ؟
من اینقدر سونو و دکتر رفتم تو طول بارداریم که دکتر سونو میکفت چرا میای😀
من اینقدر سونو و دکتر رفتم تو طول بارداریم که دکتر سونو میکفت چرا میای😀
0
1402/07/30
baran .
الله علم ولا نمیدونم دیگه نرفته بود تا روز زایمان اونجا پرونده خواسته بودن که گفته بود ندارم
0
1402/07/30
baran .
منم همین طوریم از اول بارداری میرم تا اخرش
0
1402/07/30
مریم 💜🍃🌸
وای عزیزم مبارکه .منم پریودم ۶ مهر بود یعنی بی بی بزنمنشون میده
0
1402/07/30
سوال کننده
انشالا مثبته
من دو نوع بی بی چک داشتم یکیش مثب نشون میداد اونیکی معمولی بود منفی نشون میداد
من دو نوع بی بی چک داشتم یکیش مثب نشون میداد اونیکی معمولی بود منفی نشون میداد
0
1402/07/30
مریم ...
واییی چقدر برات خوشحال شدم عزیزم انشالله بهترین روزا برات رقم بخوره گلم 😚😚💖🌹😘❤😍
0
1402/07/30
baran .
ممنون عزیز دلم همچنبن خدا بچه تو برات نگه داره
با دل پاکت برام دعا کن
با دل پاکت برام دعا کن
0
1402/07/30
مریم ...
قربونت حتما
همچین عزیزم ❤😘
همچین عزیزم ❤😘
0
1402/07/30
پزشک اوما
سلام نازنینم
بله مثبت است باردار هستید، موعدتان چندم هست؟
بله مثبت است باردار هستید، موعدتان چندم هست؟
0
1402/07/30
سوال کننده
سلام عزیزم
۵ آبان
۵ آبان
0
1402/07/30
خانوم میم
خب کاری میکنی عزیزم بعضی ویزا قابل ریسک کردن نیست مثل بارداری و سلامت بچه که اصلا نباید روش ریسک کردو چکاپی رو انجام نداد
0
1402/07/30
baran .
دقیقا الان همه مواد غذایی و اب هوا همه چیز تغییر کرده تاثییز دارن باید مراقبت کنیم بقیه اش هم پناه برخدا
1
1402/08/01
پزشک اوما
عزیزدلم پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم
0
1402/08/01
مهسا 26
بتاتو تکرار کردی؟
0
1402/08/01
سوال کننده
سلام
0
1402/08/01
سوال کننده
اره
۵۳۹
۵۳۹
0
1402/08/01
سوال کننده
دکترم برای ۲۰ آبان سونو نوشت
0
1402/08/01
مهسا 26
اولی رو دوروز پیش دادی؟
0
1402/08/01
سوال کننده
اره
0
1402/08/01
مهسا 26
خوبه رشد بتات تقریبا مث من بوده
0
1402/08/01
مهسا 26
چه دیر
0
1402/08/01
سوال کننده
😊
0
1402/08/01
مهسا 26
من فردا برای ساک بارداری میرم
0
1402/08/01
سوال کننده
گفت خیلی زوده فعلا
0
1402/08/01
سوال کننده
۳ هفته هستم
0
1402/08/01
مهسا 26
میگم چه جوری سه هفته ای ؟ مگ پریودت ۵ مهرنبوده خب باید ۴ هفته باشی ک
0
1402/08/01
سوال کننده
اوما هم زده برام ۳ هفته
0
1402/08/01
مهسا 26
اره همونو میگم
0
1402/08/01
سوال کننده
☺️☺️
0
1402/08/01
مهسا 26
اخه منم اخرین پریودم ۲ مهره سه روز فرقمونه
0
1402/08/01
مهسا 26
انشالله به خیر و خوشی بگذرونی
0
1402/08/01
سوال کننده
🤔
0
1402/08/01
خانوم میم
خداراشکر🙏😍😍😍😍خیلی خوشحال شدم عزیزم😍😍😍
0
1402/08/01
سوال کننده
قربونتون برم
0
1402/08/01
سوال کننده
تا ۲۰ آبان ببینیم چی میشه
ایشالا به خیری بگذره خیالم راحت بشه
ایشالا به خیری بگذره خیالم راحت بشه
0
1402/08/02
سوال کننده
بچه ها زیر شکمم درد میکنه ،به خاطر اینه که نزدیک تاریخ پریودمه؟
0
1402/08/02
سودابه ۷۴
سلام عزیزم منم موعدپریودیم ۵آبان منتظرم جمعه تست بزنم.یه کوچولو سردرد شدم نمیدونم چرا
0
1402/08/02
سودابه ۷۴
فک کنم طبیعی باشه رحم داره واکنش نشون میده به بارداری
0
1402/08/02
سوال کننده
اره سردردم دارم
0
1402/08/02
سودابه ۷۴
واسه شماخداروشکر مثبت شد. من هنوز تست نزدم دیروز سمته چپ شکمم میگرفت ویه کوچولو دردمیکرد بعدش دردش میزد به کمرم
0
1402/08/02
مهسا 26
اره منم درد میکرد
0
1402/08/02
سوال کننده
سردرد دارم خوبم نمیشه
0
1402/08/02
سوال کننده
🤕🤕
0
1402/08/03
سوال کننده
بچه ها غروب یکم زیر دلم میپچید ، از صبح سه ،چهار باری دستشویی رفتم که آخرین بار یکم شل بود
ممکنه از این باشه که نزدیک تاریخ پریودم هست؟یا اینکه عادیه ماه اول؟
ممکنه از این باشه که نزدیک تاریخ پریودم هست؟یا اینکه عادیه ماه اول؟
1
1402/08/03
مهسا 26
اره طبیعیه نگران نباش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی




