سلام دکتر عزیزم..خسته نباشید..انشالله حالتون خوب باشه.من ۲تا۳روز دیگه زایمانم..به خاطر یبوست که تو بارداری داشتم مقعدم خیلی کم بیرون زده بود..ولی الان خیلی بیشتر شده.و اذیتم..و درد دارم و سوزش زیاد.پمادی هست که بتونم قبل زایمان استفاده کنم؟چون میدونم بعد زایمان ممکن بیشتر بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



505
1402/07/29


