سلام خدمت پزشک عزیز اوما.دخترم 8 ماه و 21 روزشه شیرخشک و غذای کمکی میخوره رفلاکس داره میخواستم بدونم چه قطره ای و چقدر براش مناسبه؟؟از همون اول رفلاکس داشته شیر خشک آنتی رفلاکس و قطره بی بی کر تا 6 ماهگی میخورد بعد اون رفلاکسش بهتر شد اما خب کامل خوب نشده بعضی وقتا یکمی شیرش رو هم بالا میاره حالت پنیری
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



237
1402/07/28


