پسرم سرما خورده دکتر گفته دو ونیم سی سی صبح بخوره ودو ونیم سی سی شب من دو ونیم سی سی را دادم ولی اومدم شربت سرفه بهش بدم اشتباه شربت را برداشتم وسه ونیم سی سی مجدد کتوتیفن دادم توروخدا بگید چیکار کنم دارم دق میکنم ب دادم برسید
0
1402/07/26
بانو آسو .
زنگ بزن اورژانس خب اینجا کی میتونه کمک کنه دختر؟
0
1402/07/26
سوال کننده
زنگ زدم میگه چیزیش هس میگم همین الان دادم میگه هر وقت چیزیش شد رسیدگی کن
0
1402/07/26
بانو آسو .
کتوتیفن از داروهایی هست ک دوز زیادش عوارض خطرناکی داره و قطع مصرفشم یهویی نمیشه
0
1402/07/26
سوال کننده
چیکار کنم😭
0
1402/07/26
بانو آسو .
ای بابا پس یا ببر اورژانس یا تحت نظرش بگیر عوارضش خواب الودگی شدید و دور از جون تشنج وتپش قلب و سرگیجه و... هست و عرق میشینن
0
1402/07/26
سوال کننده
از کجا تشخیص بدم😭
0
1402/07/26
بانو آسو .
چون نمیشه ک کاری کنی بالا بیاره تحریک واسه استفراغ توخونه خطرناکه
0
1402/07/26
سوال کننده
دستما تو دهنش کردم بالا نیورد😔
0
1402/07/26
سوال کننده
من خیلی مامان آشغالی هستم ک حواسم نبود
0
1402/07/26
سوال کننده
خب شبه خوابش بگیره چیکار کنم
0
1402/07/26
بانو آسو .
ب نظر من ببر اورژانس
چون واسه بچه ۳ سال ب بالا یه قاشق غذاخوری صبحه یکی شب زیادیش احتمال مسمومیت داروییه
چون واسه بچه ۳ سال ب بالا یه قاشق غذاخوری صبحه یکی شب زیادیش احتمال مسمومیت داروییه
0
1402/07/26
Samir
حالش چطوره الان؟
0
1402/07/26
سوال کننده
الان خوبه
0
1402/07/26
سوال کننده
نیم ساعته خورده
0
1402/07/26
بانو آسو .
اصن ربطی نداره بچه کوچیک داری باردارم هستی مسلما واسه کاراتم دست کمک نداری این اتفاقا واسه همه میافته نباید خودتو سرزنش کنی
1
1402/07/26
Samir
نترس خواب آلودگیش بیشتر میشه
0
1402/07/26
سوال کننده
اشکال نداره بخوابه؟
0
1402/07/26
Samir
برو پشتیبان عکس بده دکتر زودتر جواب بده
0
1402/07/26
سوال کننده
الان امروز کلا میشه هشت سی سی ونیم ک خورده😭😭😔😔
1
1402/07/26
Samir
نه فکر نمیکنم سه سی سی اونقدرا خطرناک باشه عزیزم
0
1402/07/26
سوال کننده
عکس دادم
0
1402/07/26
بانو آسو .
نمیتونی ک نزاری بخوابه اطلاعی ندارم ک دوز دارو اثر گذاریش چقدره ولی من خودم پسرم ۸ ماهش بود تئوفلین جی یه دکتر تجویز کرده بود دوز داروش واسه بچم زیاد بود و مسمومیت دارویی گرفت تو روز دوم مشخص شد و دوهفته ای بستری شد
0
1402/07/26
سوال کننده
اورژانس هم زنگ زدم جواب سربالا دادن
0
1402/07/26
Samir
حساسیت داشته
0
1402/07/26
سوال کننده
چطوری تشخیص دادی مسموم شده؟
0
1402/07/26
Samir
قبلا کتو دادی؟
0
1402/07/26
سوال کننده
چند روز هست میدم قبلا سیتریزین دادم
0
1402/07/26
سوال کننده
ن بهش حساسیت نداشته ولی الان خیلی دادم
0
1402/07/26
بانو آسو .
چه جالب من پسرم گوشی موبایل خورد تو سرش زنگ زدم اورژانس چکار کنم گفت الان یه تیم میفرستم گفتم حال عمومیش خوبه نمیخواد تیم بفرسید فقط بگید چکار کنم گفت سریع ببر اولین مرکز اورژانس علائمش چک بشه تازه شمارمم گرفت ک مطمعن بشه میرم یکم بعدش زنگ زد ک بدونه رفتم
0
1402/07/26
سوال کننده
😔😔😔😔😔شانسه گند منه
1
1402/07/26
بانو آسو .
ن دکتر بیمارستان گف دوزش زیاد بوده
0
1402/07/26
بانو آسو .
بد نفس میکشید
0
1402/07/26
Samir
چند روز؟
اولین باره الان داری میدی؟
اگه بالا آورد
خواب آلودگی وخواب خیلی طولانی داشت
کهیر بدن
غیر ارادی راه میرفت سرش گیج بود
ببر بیمارستان
اولین باره الان داری میدی؟
اگه بالا آورد
خواب آلودگی وخواب خیلی طولانی داشت
کهیر بدن
غیر ارادی راه میرفت سرش گیج بود
ببر بیمارستان
0
1402/07/26
سوال کننده
خب شبه معلومه خواب طولانیه
0
1402/07/26
سوال کننده
چهار روز
1
1402/07/26
Samir
هیچی نمیشه نترس
اگه میترسی خیلی یه زنگ به بیمارستان بزن
ولی نگران نباش
اگه میترسی خیلی یه زنگ به بیمارستان بزن
ولی نگران نباش
1
1402/07/26
بانو آسو .
ان شالله ک چیزی نمیشه ولی علائمشو چک کن تند تند
0
1402/07/26
سوال کننده
علائم تشنج چیه؟
0
1402/07/26
Samir
کتوتیفن تشنج نمیاره که
0
1402/07/26
سوال کننده
تو اینترنت زده بود
0
1402/07/26
🕊☘ELI RAD
مامان آراد اینجا کسی کاری ازش برنمیاد تنها راهت بیمارستان رفتنه وقت هدر نده.
0
1402/07/26
سوال کننده
خوابید😔😭
0
1402/07/26
🕊☘ELI RAD
هم خیالت راحت میشه هم خدایی نکرده جلوی اتفاقی رو میگیری.
0
1402/07/26
🕊☘ELI RAD
اینستا داری از یه پزشک سوال کنی؟؟
0
1402/07/26
سوال کننده
بله دارم کسی را میشناسید
0
1402/07/26
🕊☘ELI RAD
اینترنت چرت زیاد میگه به خودت استرس نده
0
1402/07/26
سوال کننده
😭😔بچه ها حالا ک بیدار میمونم بالا سرش چی را چک کنم
0
1402/07/26
🕊☘ELI RAD
بزار بیینم پبدا میکنم
1
1402/07/26
🕊☘ELI RAD
تنفس چک کن
0
1402/07/26
Samir
هیچی خوابه چیشو چک کنی
0
1402/07/26
🕊☘ELI RAD
مامان آراد از ۳ تا پزشک برات پرسیدم ببینم جواب میدن
0
1402/07/26
🕊☘ELI RAD
امیدوارم دایرکتمو بخونن جواب بدن
0
1402/07/26
سوال کننده
ممنون عزیزم امیدوارم تو زندگیت غم نبینی
0
1402/07/26
🕊☘ELI RAD
همچنین عزیزم
0
1402/07/26
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
الان حال دلبندتان چطور است ؟
الان حال دلبندتان چطور است ؟
0
1402/07/26
پزشک اوما
خوابیده؟ تنفس چطور هست؟
0
1402/07/26
سوال کننده
خوابیده تنفسش هم خوبه
0
1402/07/26
سوال کننده
تاصبح باید تنفسش را چک کنم؟
0
1402/07/26
🕊☘ELI RAD
خداروشکر .عزیزم خداشاهده هنوز هیچکدوم از پزشکا جواب ندادن همش میرم چک میکنم ببینم جواب دادن.
0
1402/07/26
سوال کننده
ممنون گلم❤️
0
1402/07/26
پزشک اوما
عزیزم اگر همسرتان خانه هستند من توصیه میکنم به اورژانس بیمارستان مراجعه کنید، اگر نیستند بله تا صبح بالای سر دلبندتان بمانید چون کتوتیفن میتواند عارضه بدهد ولی خب من مراجعه را در قدم اول توصیه میکنم
0
1402/07/26
سوال کننده
فقط تنفس را چک کنم؟
1
1402/07/26
پزشک اوما
بله نازنینم
0
1402/07/27
بانو آسو .
اگر بتونی ضربانش هم چک کنی ک عالیه
0
1402/07/27
بانو آسو .
الان چطوره؟
0
1402/07/27
سوال کننده
سلام خوبه صبح زود هم بیدار شد
0
1402/07/27
سوال کننده
فقط من نخوابیدم
1
1402/07/27
🕊☘ELI RAD

0
1402/07/27
سوال کننده
ممنون عزیزم❤️🥰😘🌹
0
1402/07/27
🕊☘ELI RAD
ببخشید دیگه دیر جواب دادن
1
1402/07/27
بانو آسو .
خوب کاری کردی
1
1402/07/27
بانو آسو .
خداروشکر ک خوبه
0
1402/07/27
سوال کننده
ممنون زحمت کشیدی گلم دشمنت شرمنده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- شربت ستادین دی برای کودکان
- مادران گرامی میاین راهنمایی لطفااا
- میتونم شربت سالبوتامول مصرف کنم
- استفاده از شربت یا قرص برای سرفه که در بارداری ضرر نداشته باشد؟
- شربت کیدی کیر میتونم به نوزادم بدم
- شربت آدی ژل اس
- مصرف شربت گریپ میکسچر
- خوردن قرص یا شربت انگل
- خوردن قرص یا شربت انگل در بارداری
- شربت گریپ میکسچر خارجی



1131

