سلام خانم دکتر من نوزاد 21روزه دارم سرما خوردم چکار کنم چه دارویی بخورم که خوب بشم و بچمم سرما نگیره
0
1402/07/26
zahra .
منم سرما خوردم و الان تو مطب دکترم
0
1402/07/26
zahra .
ماسک بزن تو خونه و دکتر هم حتما برو
0
1402/07/26
سوال کننده
عزیزم بهم بگو دکترت چی گفت
0
1402/07/26
زهرا 😊
سلام عزیزم
منم دقیقا شرایط شما رو داشتم
سرما خوردم
یکی این حتما دولایه ماسک بزن وقتی به بچه نزدیک میشی یا شیرمیدی دستاتو حتما قبل با صابون بشور
واین که حتما هم دکتر برو که زودتر درمان بشی و سرپا بشی
دمنوش آویشن و دمنوش زیره هم شیر رو زیاد میکنه هم برای سرماخوردگی خوبه
آبمیوه و مایعات هم زیاد استفاده کن
آب نمک رفیق حتما قر قره کن
من با اینکارا هم زودتر خوب شدم هم خداروشکر بچم مریض نشد
انشاءالله شما هم زودتر خوب میشی
و اینکه استرس هم نداشته باش بچه رو خدا نگه میداره عزیزم
منم دقیقا شرایط شما رو داشتم
سرما خوردم
یکی این حتما دولایه ماسک بزن وقتی به بچه نزدیک میشی یا شیرمیدی دستاتو حتما قبل با صابون بشور
واین که حتما هم دکتر برو که زودتر درمان بشی و سرپا بشی
دمنوش آویشن و دمنوش زیره هم شیر رو زیاد میکنه هم برای سرماخوردگی خوبه
آبمیوه و مایعات هم زیاد استفاده کن
آب نمک رفیق حتما قر قره کن
من با اینکارا هم زودتر خوب شدم هم خداروشکر بچم مریض نشد
انشاءالله شما هم زودتر خوب میشی
و اینکه استرس هم نداشته باش بچه رو خدا نگه میداره عزیزم
0
1402/07/26
سوال کننده
تو مرکز بهداشت شهرمون دکتر رفتم فقط بهم اموکسی سیلین داد هر 6ساعت گفت داروی دیگه ای نمیتونی بخوری
0
1402/07/26
سوال کننده
تا فردا بهتر نشدم دکتر دیگه میرم
0
1402/07/26
سوال کننده
بخاطر نفخ بچه خیلی چیزارو نمیخورم چه ابمیوه ای بخورم که نفخ نداشته باشه
0
1402/07/27
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چه علامت هایی دارید؟
چه علامت هایی دارید؟
0
1402/07/27
سوال کننده
ی خرده گلودردو بی حالی داشتم امروز بهترم فقط ابریزش دارم علاعمم شدید نیست دکتر بهم کپسول اموکسی سیلین داده فقط
0
1402/07/28
پزشک اوما
مامان گل حتما ماسک بزنید دلبندتان بیمار نشود جایی نروید قرنطينه باشید هرجا هم رفتید ماسک بزنید بقیه بیمار نشوند، میتوانید اگر آبریزش قطع نشد شبی یک عدد سیتریزین بخورید اما اگر خفیف است تحمل کنید
0
1402/07/28
سوال کننده
شدید نیست خفیفه. خانم دکتر کپسول خشک کن شیرو خشک نمیکنه؟
0
1402/07/28
پزشک اوما
اگر نیاز است بخورید در کنار مصرف آن حتما مکمل های شیرافزا مانند لاکتاول و گالاکتومید را شروع کنید ولی بی دلیل مصرف نکنید
0
1402/07/29
سوال کننده
خانم دکتر سرمام شدید شد سردرد وابریزش و عطسه چه دارویی میتونم مصرف کنم😭
0
1402/07/30
پزشک اوما
برای کنترل سردرد استامینوفن ساده مصرف کنید
برای کنترل آبریزش سیتریزین بخورید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید
برای کنترل آبریزش سیتریزین بخورید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید
0
1402/07/30
سوال کننده
خانم دکتر بچم امشب شیر بالااورد از دماغش هم بیرون زد داشت خفه میشد نفسش به زور بالا اومد اشناهامون اومدن پشتشو زد تا نفسش ازاد شد گفتن بچت سرما خورده راه بینیش بستس😭
0
1402/07/30
پزشک اوما
مامان گل با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید تا حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید و بعد هم روی تشک آنتی رفلاکس بخوابانید و در ویزیت یک ماهگی از نظر رفلاکس چک شود ، حتما آروغ دلبندتان را در هر نوبت شیردهی بگیرید
1
1402/08/01
سوال کننده
حتما ممنونم
0
1402/08/02
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



306

