سلام خانم دکتر و خانمهای اومایی من دکترم ال دی و آسپرین داده که تموم شد ال دی و پریود شدم برم دارو بده برا تخمک کشی لطفا هرمواد غذایی یا مکملی یا هرکار خاصی که میدونین تخمکا بیشتر و باکیفیت تر میشن رو بگین انجام بدم یا اگه از کسی شنیدین که براش تاثیرگذار بوده خیلی ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



215
1402/07/26


