سلام همه چی تا اونجا که من دیدم خوبه فقط حجم تعداد پلاکتش رو 8.3هست پایین هست با ازمایش کبد زده 42یکم بالا
مرسی عزیزم
الان دکترش نوشت ک نرماله و طبیعیه تو این سن
سلام به روی ماهتون مامان جان
دلبندتان ناشتا بوده ؟
سلام دکتر عزیز
خیر
دکترش گفت ناشتایی نمیخواد
پس همه چیز گل دخترمان نیلا جان عالی است و مشکلی ندارد
ممنونم از شما دکتر عزیزم
مرسی از لطفتون
خواهش میکنم عزیز مهربانم ❤️❤️