سلام خانوما ...این بی بی چک مثبته ؟!
اولش اون هاله رو نداشت بعد چند ساعت اون هاله رو دیدم ..ماه پیش پریود شدم ...امروزم چهار روز از پریودیم میگذره...در ضمن دخترمم شیر خشک میخوره
پرسش (1402/07/25):
نظرتون راجب این بی بی چک
781
58
1402/07/25
سوال کننده
1
1402/07/25
سوال کننده

0
1402/07/25
سوال کننده

0
1402/07/25
سوال کننده
دیشب یکم حالت تهوع و سرگیجه و دلدرد داشتم
0
1402/07/25
fati fati
من دو روز مونده تا موعدم از دیروز تا حالا چهارتا بی بی چک دوتا مارک مدیکور و ویتاساین زدم همش هاله خیلی کم رنگ داره موندم چکار کنم برم ازمایش یا ن
0
1402/07/25
تیام .....
منم بی بی زدم همینجوری بود،آزمایش دادم مثبت بود
0
1402/07/25
سوال کننده
وای بر من
0
1402/07/25
سوال کننده
نه صبر کن هر چی بی تفاوت تر باشی بهتره
0
1402/07/25
مهربانو ❤️
وایی بچت که ۳ ماهشه😥 من جا تو استرس دارم
0
1402/07/25
مهربانو ❤️
جلوگیری طبیعی کردی؟
1
1402/07/25
پرستو مهاجر
ب مثبت میخوره 🥴 ایشالا کمنفی باشه
0
1402/07/25
سوال کننده
آری😭😟
1
1402/07/25
شادی 🌈
منفیه
1
1402/07/25
ارزو مامان اردلان و نیکان
منفی
0
1402/07/25
سوال کننده
دیشب اعصابم خورد بود کل شبو نخابیدم تا پنج صب بی بی چک زدم
0
1402/07/25
سوال کننده
خودم خودمو دلداری میدم که هر چی قسمته
1
1402/07/25
zeinab kia
نگران نباش مال من از این هم واضح تر بود ولی حامله نبودم
1
1402/07/25
🕊☘ELI RAD
عزیزم نمیخوام بترسونمت ولی من هاله میبینم ان شاالله همونی باشه که دلت میخواد.
0
1402/07/25
سوال کننده
خودمم میبینم
0
1402/07/25
🕊☘ELI RAD
من تو هردو عکس دیدم کمرنگم هست
0
1402/07/25
🕊☘ELI RAD
شاید خطا میده بزار یه چند روز دیگه برو آزمایش بده
0
1402/07/25
مهربانو ❤️
چرا طبیعی خوب😐😐 دهن شوهرو سرویس کن
1
1402/07/25
مهربانو ❤️
من با کاندوم هم وارد رابطع نمیشم
1
1402/07/25
سوال کننده
پریود شدم
0
1402/07/25
سوال کننده
چجوری سرویس کنم
0
1402/07/25
مهربانو ❤️
سزارین بودی یا طبیعی؟
0
1402/07/25
سوال کننده
سزارین
0
1402/07/25
مهربانو ❤️
خداروشکر
0
1402/07/25
مهربانو ❤️
با کاندوم هم ریسک بارداری وجود داره، تو چطور دل میکنی طبیعی وارد رابطه میشی
0
1402/07/25
سوال کننده
نمدونم والا
0
1402/07/25
سوال کننده
جونم دربیاد یکم بی احتیاطی کردم دیگه سفت احتیاط میکنم
0
1402/07/25
آسمان آرت
خانوما شما پریود شدید؟
0
1402/07/25
آسمان آرت
من هنوز پریود نشدم از زمان به دنیا اومدن بچه
0
1402/07/25
مهتاب ک
والا من این بارداریم حاصل کاندومه😂
1
1402/07/25
Elham Degvan
طبیعیه گلم اگ شیر خودتو میدی من بعد یکسال پریود شدم
0
1402/07/25
مهربانو ❤️
نگو😥😥
0
1402/07/25
سوال کننده
ای وای
0
1402/07/25
مهتاب ک
خدایی...نمیدونم بعد این باید چه جوری جلوگیری کنم...خوش بحال اونا که با طبیعی بار دار نمیشن😭من استرس بعد زایمان دارم الان
0
1402/07/25
مهربانو ❤️
یعنی کاندوم پاره شد یا چی؟
1
1402/07/25
مهربانو ❤️
نمیشه با دو روش جلوگیری کرد😅😅 مثلا دستگاه بزاری و با کاندوم😅😅
0
1402/07/25
مهتاب ک
والا پاره که نشدش ...نمیدونم بخدا از دوستم پرسیدم تو داروخونس...گفت تعداد زیادی تاریخ گذشته وارد بازار شده ازش رد میشه
0
1402/07/25
مهتاب ک
دستگاهو من رفتم بزارم گفت بعد ۶ماه از زایمان میشه بزاری...من ماه ۵ام حامله بودم😂
0
1402/07/25
لیلی 🙋🏻♀️
😂😂😂😂😂عاشقت شدم که خودتم میخندی
0
1402/07/25
مهربانو ❤️
واقعا خدا قوت داری، خیلی سخته بچه کوچیک و بارداری😥😥 من بودم افسردگی میگرفتم
0
1402/07/25
مهتاب ک
خو خنده داره دیگه...الکی الکی حامله شدم شوهرمم نزاشت بندازم
0
1402/07/25
مهتاب ک
نگرفتم خدارو شکر...سخت که هست ولی شوهرم خیلی کمک میکنه،غذا میپزه ظرف میشوره،جارو میزنه،روزی ۲-۳ساعت هم پسرمونو میبره مغازه پیش خودش که من بخوابم...
0
1402/07/26
مهربانو ❤️
چه شوهر با شعوری، خدا حفظش کنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




