سلام خانم دکتر و مامانا دختر سرماخورده آبریزش بینی داره و سرفه میکنه چی میتونم بدم بهش
0
1402/07/25
الهه♡
ببر دکتر عزیزم بچت کوچیکه نمیشه هر دارویی داد
0
1402/07/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
فعلا قطره پلارژین هر 8 ساعت نیم سی سی بدهید
سیتریزین هر 12 ساعت یک سیسی بدهید
اگر بهتر نشد مراجعه کنید 💜
فعلا قطره پلارژین هر 8 ساعت نیم سی سی بدهید
سیتریزین هر 12 ساعت یک سیسی بدهید
اگر بهتر نشد مراجعه کنید 💜
0
1402/07/25
سوال کننده
خانم دکتر بردم دکتر اینارو داد بنظرتون خوبه
0
1402/07/25
سوال کننده

0
1402/07/25
سوال کننده

0
1402/07/25
سوال کننده

0
1402/07/25
سوال کننده

0
1402/07/26
پزشک اوما
بله مناسب هستند مامان جان البته وقتی تب نداشت پاراکید ندهید
0
1402/07/26
سوال کننده
خانم دکتر این پودر برا چیه گفته باشیرمادر قاطی کنم🤣🤣🤣🤣
0
1402/07/26
Zahra Delbar
برا سرفه هست گلم
0
1402/07/26
پزشک اوما
برای سرفه و آبریزش بینی است
0
1402/07/26
سوال کننده
خانم دکتر دوشنبه دخترم واکسن 6 ماهگی داره اکه تا اون موقع کامل خوب بشه میتونم واکسنش بزنم
0
1402/07/26
سوال کننده
خانم دکتر روی اون نوشته زیر 6 ماه ممنوع مصرف کردنش پس چرا دکتر داده
0
1402/07/27
پزشک اوما
اگر کامل خوب شود بله جانم ، مگر نیهان جان 6 ماهه نیست؟
0
1402/07/27
پزشک اوما
فقط چند روز تا 6 ماهگی دارد جانم نگران نباشید
0
1402/07/27
سوال کننده
پنج روز دیگه واکسن 6 ماهگی داره
0
1402/07/27
پزشک اوما
خب مشکلی ندارد جانم دیگر فاصله ای نمانده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



547

