عزیزم درسته این قرص خوبی نیست اما برای درمان زردی تجویز میشه گاهی... که واقعا زردیو از بین میبره
بعد تایم استفاده سه چهار روزه اونم نصفش ...نمیخوای زیاد استفاده کنی...یه کاربردش درمان زردیه
ب نوزاد مگه قطره نمیدن قرص چرا ؟؟
والا من هر کسی رو که اطرافیانمون دیدیم همچنین بچه های خودم با استفاده از دستگاه خوب شد شما تا میتونی مایعات بده که از طریق ادرار دفع بشه نیازی به قرص نیست بخدا این بیمارستانها بیچاره میکننند آدم رو بدنشو گرم نکن لباس سبک تنش کن
عزیزم دختر من زردیش 15 بود دو بار بستری شد و زردیش پایین نیومد و با بیلی ناستر و بیلی استاپ هم خوب نشد در اخر ب توصیه چند تا دکتر مجبور شدم همین قرصو بهش بدم چون با هیچی دیگه پایین نیومد
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
در برخی موارد زردی دریافت این قرص الزامی است و مشکلی هم ندارد در حالی که زردی درمان نشده میتواند منجر به مشکلات جدی ذهنی گردد بنابراین طبق دوز و مدت زمان تجویزی پزشک دلبندتان بدهید اما بیشتر از مدت زمان تعیین شده ندهید