سلام خانم دکتر. وقتتون بخیر. پسر من ۷ ماه و نیمه هست. تاز اول براش پوشک مای بیبی میبستم مشکلی نداشت. تازگیها اطراف مقعد و پشت باسنش جوشهای سفید جرکی میزنه و پماد آ چشمی و پماد ثمین میزنم ولی فایده نداره. چند روز کمتر میشن و باز زیاد میشن. نمیدونم مشکل از چیه و چی بزنم خوب بشن و دیگه جوش نزنه.
0
1402/07/25
zari khanom
سلام عکسش و بفرس
1
1402/07/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
لطفا عکس بگیرید تا ببینم
وقتتون بخیر ❤️
لطفا عکس بگیرید تا ببینم
0
1402/07/25
سوال کننده

0
1402/07/25
سوال کننده
این عکس امروزشه. چند روز یکبار این جوشها اطراف مقعد تا شکاف پشت باسنش میزنه . خوب میشه و دوباره میزنه
0
1402/07/25
سوال کننده
چند روز پیش ویروس جدید گرفت و اسهال شد این جوشها هم بدتر و بیشتر شد
0
1402/07/25
پزشک اوما
مامان گل همچنان اسهال دارد؟
0
1402/07/26
سوال کننده
نه ۲ روز اسهال بود خوب شد. ولی احساس میکنم این جوش ها که قبلا هم میزد بعد این اسهال بدتر شد. حدود ۲ ماهه که این جوشها رو میزنه یه کم بهتر میشه و تعدادش کم میشه بعد دوباره زیاد میشن
0
1402/07/26
سوال کننده
شما دیدین این مدل جوش ها رو؟
1
1402/07/26
پزشک اوما
عزیزم پماد کلوتریمازول موضعی و هیدروکورتیزون 1 درصد روزی دوبار بزنید و فردا گزارش دهید
شب ها دلبندتان را پوشک نکنید
حتما بعد هربار دفع مدفوع بشویید و بعد خوب خشک کنید
پوشک را در فواصل منظم تکرار کنید
از دستمال مرطوب استفاده نکنید
شب ها دلبندتان را پوشک نکنید
حتما بعد هربار دفع مدفوع بشویید و بعد خوب خشک کنید
پوشک را در فواصل منظم تکرار کنید
از دستمال مرطوب استفاده نکنید
0
1402/07/26
پزشک اوما
پوشک را در فواصل منظم تعویض کنید
0
1402/07/30
سوال کننده
سلام خانم دکتر. ممنون من این پمادها رو ۲ روز زدم و روزی چندبار پوشک نکردم جوشهاش خوب شد بعد ۳ روز .پمادN N هم به جای ۲ پناد قبلی استفاده کردم روز سوم.
0
1402/07/30
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون
1
1402/07/30
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من دیگر نه ان ان نه هیدروکورتیزون هیچ کدام را ادامه ندهید
0
1402/08/01
سوال کننده
یعنی ضرر داره استفاده زیادتر پماد ان ان؟ چون اون جوش های سفید خوب شد ولی چون اسهال داشت پسرم دوباره اطراف مقعدش قرمز شد و جوشهای ریز قرمز زد. منم پماد ان ان رو دارم ادامه میدم
0
1402/08/01
پزشک اوما
بله جانم باعث نازک شدن پوست میشود الان اسهال دارد؟
0
1402/08/01
سوال کننده
نه . ۲ روز پیش شل بود . دیروز ولی یبوست بود. شاید همون پمادها اینجوریش کرده. دور مقعدش یه تیکه قرمزه.
0
1402/08/02
پزشک اوما
عکس بگیرید تا ببینم
0
1402/08/03
سوال کننده
سلام خانم دکتر. اون دانه های سفید کامل خوب شدن بعد ۲ روز اینطوری اطراف مقعدش قرمز شده و دانه های سفید نوع دیگه زده
0
1402/08/03
سوال کننده
قبلش یه روز اسهال شد کمی و تو ۸ ماهه احتمال دندان درآوردن هم هست
0
1402/08/03
سوال کننده
نمیدونم چه پمادی خوبه. ثمین و پماد آ چشمی زدم و پماد سوختگی ریکاو فایده نداشتن
0
1402/08/03
سوال کننده

1
1402/08/04
پزشک اوما
عزیزم همان کلوتریمازول و هیدروکورتیزون 1 درصد را روزی دو نوبت بزنید و بعد یک روز گزارش دهید
1
1402/08/04
سوال کننده
ممنون. حتما🙏
1
1402/08/04
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
0
1402/08/08
سوال کننده
خانم دکتر پمادها رو یک روز استفاده کردم و این اثر سوختگی از بین رفت. ولی دوباره بعد ۲ روز کمی داره قرمز میشه اطراف مقعد و جوش های سفید هم دوباره اطراف مقعد و پشتش زده. من هر بار با تعویض پوشک پای پسرمو میشورم و دستمال مرطوب هم استفاده نمیکنم و اطراف مقعد رو هم با پماد آ چشمی چرب میکنم بخاطر اینکه هنوز خوب خوب نشده. ولی نمیدونم چرا دایما اطراف مقعدش و پشتش یا میسوزه یا جوش میزنه
0
1402/08/09
پزشک اوما
عزیزم خب ادامه دهید شما قرار بود بعد یک روز گزارش دهید که من روال درمانی مشخص کنم چرا گزارش ندادید؟!
0
1402/08/09
پزشک اوما
چهارم آبان کجا، هشتم کجا، وقتی دوره درمان تکمیل نشده خب بدیهی است که مشکل حل نشود، مجموعا چند روز کلوتریمازول و. هیدروکورتیزون زدید ؟
0
1402/08/09
سوال کننده
۱ روز استفاده کردم دیدم داره خوب میشه طبق گفته قبلیتون که زیاد این پمادها رو نزنم که پوستش نازک نشه دیگه ادامه ندادم و اون قرمزی هم خوب شد تقریبا. راستش بخاطر مشغله زیاد فراموش کردم بهتون بگم
0
1402/08/09
سوال کننده
۱ روز کلا این دوتا پماد رو زدم
0
1402/08/09
سوال کننده
الان باز ادامه بدم همینهارو؟
0
1402/08/09
پزشک اوما
عزیزم من درمان طولانی مدت را گفتم وقتی درمان نصفه بماند هی رها شود هی شروع شود بدتر است ، من همیشه میگویم بعد یک روز گزارش دهید تا طول دوره درمان را مشخص کنیم الان باز عکس بگیرید تا ببینم و به شرطی چه گزارش دهید
0
1402/08/09
سوال کننده
خانم دکتر من هنوز پمادها رو شروع نکردم عکس گرفتم ملاحظه کنید بعد شروع کنم. اول دونه های سفید داشت با پمادها خوب شد بعد حالت سوختگی پیدا کرد که پماد زدم خوب شد اونم. الان دوباره مثل عکس زیر دونه سفید زده
0
1402/08/09
سوال کننده

0
1402/08/09
سوال کننده
دایما این ناحیه یه مشکلی داره یا جوش یا قرمزی. نمیدونم مشکل از چیه
1
1402/08/10
پزشک اوما
عزیزم کلوتریمازول و. هیدروکورتیزون را مانند نوبت قبل شروع کنید بعد 3 روز گزارش دهید باز فراموش نکنید گزارش دهید که مشخص کنم چند روز بزنید
پوشک هرچند ساعت تعویض میشود؟
پوشک هرچند ساعت تعویض میشود؟
0
1402/08/10
سوال کننده
هر ۲ یا فوقش ۳ ساعت. شبا تا صبح هم عوض نمبکنم چون خوابه.اگر مدفوع کنه سریع عوض میکنم هرموقع باشه
0
1402/08/10
سوال کننده
چشم حتما
1
1402/08/10
پزشک اوما
شب ها یا پوشک نکنید یا تعویض کنید البته فعلا باتوجه به شرایط موجود اصلا شب ها تا مدتی پوشک نکنید دروشیت یکبار مصرف زیر مشمایی بخرید هربار دفع داشت دگر بیندازید یک عدد جدید بگذارید قیمتی ندارد
1
1402/08/11
سوال کننده
باشه. مرسی🙏
0
1402/08/12
پزشک اوما
خواهش میکنم
0
1402/08/13
سوال کننده
سلام خانم دکتر. وقتتون بخیر. من پمادها رو ۳ روز استفاده کردم. بهتر پای پسرم. فقط قرمزی داره هنوز. عکسشو میفرستم ببینید
0
1402/08/13
سوال کننده

0
1402/08/13
سوال کننده
دونه هاش کم شده ولی قرمزی داره
0
1402/08/13
سوال کننده
ادامه بدم همین پمادها رو؟
0
1402/08/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
تا دو روز دیگر ادامه دهید و. باز گزارش دهید تا درمان قرمزی را. شروع کنیم
وقتتون بخیر ❤️
تا دو روز دیگر ادامه دهید و. باز گزارش دهید تا درمان قرمزی را. شروع کنیم
1
1402/08/13
سوال کننده
ممنون ازتون. حتما❤❤
0
1402/08/14
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
0
1402/08/14
پزشک اوما
❤️❤️❤️
0
1402/08/15
سوال کننده
سلام وقتتون بخیر. خانم دکتر من ۲ روز دیگه هم پمادها رو زدم جوش های سفید پای پسرم تقریبا رفع شدن فقط جای جوش ها مثل عکس مونده و کمی قرمزی اطراف مقعد. چاره اینکه دوباره این جوش ها رو نزنه فقط همینه که شبها پوشک نکنم؟
0
1402/08/15
سوال کننده

0
1402/08/15
سوال کننده
برای قرمزی چه پمادی بزنم؟
0
1402/08/15
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
مجموعا 5 روز استفاده کردید ؟
مجموعا 5 روز استفاده کردید ؟
0
1402/08/16
سوال کننده
بله ۵ روز استفاده کردم. امروز دیگه نزدم این پمادها رو
0
1402/08/16
پزشک اوما
روی بخش پوسته دار دو روز دیگر بزنید ولی بعد قطع کنید روی بخش قرمز سودوکرم و ریکاو بزنید، شب ها هم بهتر است دیگر پوشک نکنید درطی روز در فواصل منظم پوشک را تعویض کنید
0
1402/08/16
پزشک اوما
حتما هم بعد هربار دفع که شستید خوب خشک کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1650

