با پشت قا شق با قاشق نی دار ولی بی فایده بود
چون خوب قاطی نشده بیش از حد غلیظه
جدی؟؟ولی تا ۴سال دیگه زده انقضا داره
دیشب یبار بهش دادم دیگه بهش ندم؟؟
اب خیلی سرد بود؟
با آب ولرم رو به گرم باید. درست کنی
والا آبشم سرد نبود آب جوشیده ای بود که واسه شیر دخترم درست میکنم
سلام جانم فکر نکنم فاسد باشه میفههم چی میگی اولش سخت حل میشن بزار یکی دو ساعت دیگه خودش قشنگ حل میشه
اوه نه فکر کردم الان درست کرده نمی دونم

اول که بازش کردم مثل کف کامل درشو پوشونده بود بعد کفه رفت پایین الان دورش اینجوریه

اینجوریه خیلی غلیظه
عزیزم دیشب درستش کردم اصلا حل نمیشه
ریسک نکن عزیزم یکی دیگه بخر
اموکسی کلا غلیظه ولی این پودر حل نشده
پودرشم از دیشب تا حالا که داخل آب بوده هنو قاطی نشده
واسه سن آنا ضرر نداره ۱۴ ماهشه
عه پس همون که دکتر داده بخر