سلام خانم دکتر و دوستان اومایی
دخترم امروز ۲۵ روزشه احتمال زیاد رفلاکس معده داره و شنبه پیش دکترش نوبت داره تا اون موقه نمیتونم سرخود دارویی بهش بدم تا دکترش تایید کنه
چند روزه خیلی بالا میاره
اگ خواب باشه شیر بخوره خوبه اما اگ بیدار باشه اگ بذارمش تو تختش با اینکه تختش شیب داره ولی بالا میاره
وقتی بالا میاره بعدش جیغ میکشه برای شیر
این موقه ها بهش شیر بدم یا ندم دیگه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



269
1402/07/24



