سلام دکتر عزیز..یک هفته از سزارین دومم میگذره و الان رحمم قسمت پایین ناف از داخل میسوزه جوری که راه رفتن برام سخته..آیا این درد و سوزش طبیعیه یا نه؟ اینم بگم پسرم دیشب گریه میکرد و مجبور شدم چند ساعتی رو پشت سر هم بشینم..
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



322
1402/07/23




