سلام خانوما من ترک زیاد نداشتم رو شکم بعد زایمان سزارین بپوستم که شل شد رگه ها ترک زیاد شد الان از تیرگی و قرمزی خارج شده اما از همون زمان زایمان کلا اون قسمت بی حسه ...گفتم زمان بگذره خوب میشه اما فرق انچنانی نکرده ..میخام بدونم طبیعی هستش ؟شما هم اینجور بودید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



395
1402/07/23






