تعیین جنسیت رو نمیدونم ولی من پیش دکتر زهرا علامه زایمان کردم خیلی دکتر خوبین
ببخشید یه سوال
مراکز خصوصی رو میدونم انجام می دن
شما اطلاع دارین که مراکز دولتی هم برای کسی که مشکلی نداره تعیین جنسیت میکنه یا نه؟
در ضمن وقتی کسی سوال میکنه لزوما برای خودش نیست یا اگرم هست حتما دلیلی داره
مرکز مام من اطلاع دارم تعیین جنسیت انجام میده دولتیا فک نکنم واسه کسی که مشکل نداره انجام بده هزینشم الان تا ۶۰ و۷۰ میره
اخه من فک کردم برا خودتونه چون دخترم کوچیکه اذیت میکنه گفتم شاید شما هم اینجور باشین بچه دوم بری تعیین جنسیت اولی باید ۳ تا ۴ سالش باشه چون تا ۲ سالگی شیر میخورن خود مرکز انجام نمیده زنگ زدم بهشون
ولی بنظرم ۶۰ و۷۰ تومن چیزی نیست برا کسی که دوس داره
دولتیا برا اونایی که مشکل دارن باز اینقد دارو میدن وعمل میکنن میگن اخرین راه ای وی افه حالا بیان تعیین جنسیت کنن 🙄🙄