سلام.هفته پنجم هستم و لکه بینی و دلدرد دارم.
میتونم شیاف بذارم؟
پرسش (1402/07/23):
لکه بینی و دلدرد در هفته پنجم
362
9
1402/07/23
سوال کننده
0
1402/07/23
دينا سادات 💚
اگر ساک بارداریت رو دیدی که داخل رحم هست اره
0
1402/07/23
shima2348 ❤
اگه ساک بارداری دیده شده میتونی بزاری
0
1402/07/23
پزشک اوما
سلام نازنینم
سونوگرافی انجام شده ؟ داخل رحمی بودن بارداری تایید شده؟
سونوگرافی انجام شده ؟ داخل رحمی بودن بارداری تایید شده؟
0
1402/07/24
سوال کننده
سلام رفتم دکتر برام شیاف تجویز کردن
ساک آره ولی جنین نبود
گفتن باید مجدد سونو تکرار شه
ساک آره ولی جنین نبود
گفتن باید مجدد سونو تکرار شه
0
1402/07/25
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم بنابراین به همین روال ادامه دهید همچنین استراحت رو به مطلق داشته باشید
نزدیکی و دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد و شخص شما به ارگاسم نرسید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود
درصورت امکان از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید
دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید
نزدیکی و دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد و شخص شما به ارگاسم نرسید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود
درصورت امکان از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید
دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید
1
1402/07/25
سوال کننده
خیلی ممنون بابت راهنماییهای مفیدتون متشکرم❤🌷
0
1402/07/25
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




