اولین ازمایش بارداریمه
پیشاپیش ممنونم ازتون❤️
پرسش (1402/07/22):
ازمایشم میتونید تفسیر کنید
365
45
1402/07/22
سوال کننده
0
1402/07/22
سوال کننده

0
1402/07/22
سوال کننده

0
1402/07/22
سوال کننده

0
1402/07/22
سوال کننده

0
1402/07/22
سوال کننده

0
1402/07/22
سوال کننده

0
1402/07/22
دينا سادات 💚
مریم جان مبارک باشه بارداریت
من خیلی تجربه ازمایش ندارم
من خیلی تجربه ازمایش ندارم
0
1402/07/22
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
سلام عزیزم
کم خونی نداری
ولی قندت لب مرزه
کم خونی نداری
ولی قندت لب مرزه
0
1402/07/22
سوال کننده
مرسی عزیزم برای شماهم مبارک باشه دکترت برات ننوشته هنوز🤔
0
1402/07/22
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
میزان اوره خونت یکمی کمه
1
1402/07/22
سوال کننده
دوساعت بعد صبحانه چایی شیرین و... اینا 101 بود
0
1402/07/22
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
اگه بعد صبحانه دادی خوبه
ولی اگه ناشتا آزمایش دادی یکم بالاس باید مراعات کنی
ولی اگه ناشتا آزمایش دادی یکم بالاس باید مراعات کنی
0
1402/07/22
سوال کننده
نه این ناشتا هستش ولی همون روز بعد صبحانه هم گرفتم فقط قند رو 101 بود🤔
0
1402/07/22
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
من قند ناشتام ۱۰۲ بود دکترم گفت دو هفته مراعات کنم دوباره آزمایش بدم
0
1402/07/22
سوال کننده
اهان منم مراعات میکنم ان شاا... که میاد پایین
0
1402/07/22
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
من بعد صبحانه با دستگاه خونگی ۱۲۷ بود
0
1402/07/22
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
احتمالا دکتر توام بگه تکرار کنی یا بهت بگه چیز شیرین زیاد نخوری
من اصلا قند نداشتم الان دیابت بارداری گرفتم
من اصلا قند نداشتم الان دیابت بارداری گرفتم
0
1402/07/22
سوال کننده
منم با دستگاه خونگی میگیرم از فردا هم سعی کنم چندروز رعایت کنم بعد دوباره چند روز پشت هم میگیرم بنویسم
1
1402/07/22
لی لی (مامان سلین) .
قندت بالاست عزیزم مراقبش باش شیرینی های صنعتی و قند مصنوعی رو با احتیاط بخور
تیروئیدت خوبه😊
یه فاکتور بالاست سرچ کن گوگل ببین چیه من وقت نکردم
بارداری ات هم مبارکت باشه عزیزم😘😘
تیروئیدت خوبه😊
یه فاکتور بالاست سرچ کن گوگل ببین چیه من وقت نکردم
بارداری ات هم مبارکت باشه عزیزم😘😘
0
1402/07/22
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
اصلا چیز شیرین میدیدم حالم بد میشدا
یکسره لواشک ویار میکردم😂 الان برعکس شده
یکسره لواشک ویار میکردم😂 الان برعکس شده
0
1402/07/22
سوال کننده
احتمالا اره رعایت میکنم😅
1
1402/07/22
سوال کننده
مرسی عزیزم ❤️
0
1402/07/22
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
منم مادرشوهرم داره چندروز یکبار میگیرم
0
1402/07/22
سوال کننده
خوبه ، منم دارم میگیرم ، حواسم باشه😐🥲
1
1402/07/22
سوال کننده
دقیقا 😂😂😂
1
1402/07/22
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
بعد غذا فکر کنم تا ۱۵۰ اینا مشکلی نداره
1
1402/07/23
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. سطح قند خون ناشتا متاسفانه مقداری بالاتر از حد طبیعی است که نشان می دهد شما مشکوک به دیابت بارداری هستید. وضعیت تغذیه را اصلاح کنید. برای رسیدن به این هدف حتما از حجم هر وعده غذای کم کرده و وعده های غذایی را در طول روز تقسیم کنید. کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه، دلستر و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکرده و همچنین مصرف تمام مواد دارای شکر مانند انواع بستنی، شیرینی ها و کیک ها را به صفر برسانید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوند و یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. میوه های غنی از قند همچون هندوانه، خربزه، طالبی و انگور اصلا نخورید. نان سبوس دار مصرف کنید. شیر کمتر بخورید.و نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا در مورد روال درمانی و زمان تکرار آزمایش تصمیم گیری شود.
2. پایین بودن bun بدلیل بارداری است و مشکلی ندارد.
3. در برابر سایتومگالوویروس ایمنی دارید که بسیار خوب است اما در برابر توکسوپلاسموز ایمنی ندارید اغلب مردم همین هستند چون در گذشته بیمار نشدید فقط باید مراقب باشید طی بارداری هم بیمار نشوید بنابراین فقط گوشت خام و نیم پز نخورید، با گربه تماس نداشته باشید و. به مدفوع آن دست نزنید. به خاک باغچه دست نزنید. گوشت خام هم با دستکش خورد کرده و بعد خوب وسایل را ضدعفونی کنید.
4. از برگه ادرار عکس کامل بگیرید ردیف دوم مشخص نیست
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. سطح قند خون ناشتا متاسفانه مقداری بالاتر از حد طبیعی است که نشان می دهد شما مشکوک به دیابت بارداری هستید. وضعیت تغذیه را اصلاح کنید. برای رسیدن به این هدف حتما از حجم هر وعده غذای کم کرده و وعده های غذایی را در طول روز تقسیم کنید. کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه، دلستر و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکرده و همچنین مصرف تمام مواد دارای شکر مانند انواع بستنی، شیرینی ها و کیک ها را به صفر برسانید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوند و یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. میوه های غنی از قند همچون هندوانه، خربزه، طالبی و انگور اصلا نخورید. نان سبوس دار مصرف کنید. شیر کمتر بخورید.و نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا در مورد روال درمانی و زمان تکرار آزمایش تصمیم گیری شود.
2. پایین بودن bun بدلیل بارداری است و مشکلی ندارد.
3. در برابر سایتومگالوویروس ایمنی دارید که بسیار خوب است اما در برابر توکسوپلاسموز ایمنی ندارید اغلب مردم همین هستند چون در گذشته بیمار نشدید فقط باید مراقب باشید طی بارداری هم بیمار نشوید بنابراین فقط گوشت خام و نیم پز نخورید، با گربه تماس نداشته باشید و. به مدفوع آن دست نزنید. به خاک باغچه دست نزنید. گوشت خام هم با دستکش خورد کرده و بعد خوب وسایل را ضدعفونی کنید.
4. از برگه ادرار عکس کامل بگیرید ردیف دوم مشخص نیست
0
1402/07/23
سوال کننده
چشم و ممنونم
0
1402/07/23
سوال کننده
راستی امروز دوباره قند ناشتا رو گرفتم باز 97 بود و دوساعت بعد صبحانه 110 بود من همیشه قند ناشتام قبل بارداریمم بین 90 تا 99 بود
ولی باز رعایت میکنم و قند و شکر رو حذف میکنم
ولی باز رعایت میکنم و قند و شکر رو حذف میکنم
0
1402/07/23
سوال کننده
وزنمم قبل بارداری 73 و قدم 165
الان هم وزنم 73و نیم
الان هم وزنم 73و نیم
0
1402/07/23
سوال کننده

0
1402/07/23
سوال کننده

0
1402/07/23
سوال کننده
ازمایش ادرار
0
1402/07/24
پزشک اوما
عزیزم در بارداری بالای 92 بالا است حتما باید تحت نظر متخصص غدد و تغذیه باشید. دیابت بارداری مساله شوخی برداری نیست. خداروشکر آزمایش ادرار مشکلی ندارد
1
1402/07/24
سوال کننده
چشم ممنونم ازتون و حتما رعایت میکنم ❤️❤️
1
1402/07/24
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




