حدود۲هفته پیش۷۳بودم
پنجشنبه رفتم جادکترم بازم ۷۳
!
مگه تبایدماه آخربیشتروزنگیری باشه؟
چراهیچی تودوهفته اضاف نکردم مشکلی نیست آیا؟
پرسش (1402/07/22):
سلام لطفا نموداروزن گیری منوچک کنیدببینیدخوبه؟
477
29
1402/07/22
سوال کننده
0
1402/07/22
سوال کننده

0
1402/07/22
شهبانو mmm
شاید ترازوها فرق دارن وزناشون
0
1402/07/22
شهبانو mmm
هر دوبار با ی ترازو وزن کردی
0
1402/07/22
سوال کننده
اره یه جامیرم
0
1402/07/22
مهسا م
من سه ماه استپ زدم رو۷۰
0
1402/07/22
مهسا م
صدگرمم اضافه نکردم
0
1402/07/22
سوال کننده
عه!شماهم؟!
0
1402/07/22
سوال کننده
من این دوسه ماتقریبا خوب بالااومد
موندم چرااین ۱۶روهیچی اضاف نشدم
موندم چرااین ۱۶روهیچی اضاف نشدم
0
1402/07/22
مهسا م
من خودم لاغرشده قیافم
0
1402/07/22
مهسا م
نمیدونم چرا
0
1402/07/22
مهسا م
همش ۷۰
0
1402/07/22
مهسا م
دیگه پنجشنبه روز زایمانمه نگران وزن بچم
0
1402/07/22
سوال کننده
سزارینی شما؟
0
1402/07/22
سوال کننده
اخرین سونوکی رفتین چقدبودوزن جوجه؟
0
1402/07/22
فهیمه مامانِ هانا ❤️
😁
0
1402/07/22
فهیمه مامانِ هانا ❤️
من از اول تا آخر بارداری کلا ۶ کیلو اضافه کردم
۳۱۲۰ دخترم بود
زیاد به این چیزا حساس نشید
۳۱۲۰ دخترم بود
زیاد به این چیزا حساس نشید
0
1402/07/22
nazi ❄️
شما ماه آخر دیگه وزن اضافه نمیکنی هرچی باشی تا زایمان همون میمونی نه فقط شما همه همینن
ماه آخر هم فقط بچه وزن میگیره
ماه آخر هم فقط بچه وزن میگیره
0
1402/07/22
مهسا م
بله
0
1402/07/22
مهسا م
۳۰هفته ۱۷۰۰
0
1402/07/22
Leila 💫
باید ب دکترت بگی ک اگ وزن نی نی اوکی بود ک هیچی اگ اوکی نبود خودش مکمل مینویسه درجا تا دو هفته تاثیرشو میزاره اگ میخای نی نی وزن بگیره شیرینی خامه ای بخور البته اگ دیابت نداری آبگوشت بخور شیر موز و معجون خیلی خوبه بستنی بخور دلسترم خیلی تاثیر داره👌🏻👌🏻
0
1402/07/22
سوال کننده
من مهم نیست عزیز
منظورم برابچه هست
دکترکه وزن رودیدچیزی نگفت
تاالان که آخرین سونوم ۳۴هفته بودکه بچم ۲۴۰۰بود
منظورم برابچه هست
دکترکه وزن رودیدچیزی نگفت
تاالان که آخرین سونوم ۳۴هفته بودکه بچم ۲۴۰۰بود
1
1402/07/22
سوال کننده
😇😇😇😋😋😋اینم خوبه
0
1402/07/22
Leila 💫
اره تغذیه خیلی رو وزن بچه تاثیر داره خوب بخور یادم رفت بگم آجیل هم خیلی خوبه برا وزن دهی مخصوصا اگ خام باشه
0
1402/07/22
سوال کننده
ممنونم
0
1402/07/22
پزشک اوما
سلام مامان جان
مهم وزن گیری دلبندتان است اگر نگران هستید یک سونوگرافی جهت تعیین وزن دلبندتان انجام دهید دراین هفته های پایانی نیز انواع گوشت های کبابی، آجیل خام و تخم مرغ و قارچ کبابی را روزانه مصرف کنید تا وزن گیری دلبندتان بهبود یابد 💓💓
مهم وزن گیری دلبندتان است اگر نگران هستید یک سونوگرافی جهت تعیین وزن دلبندتان انجام دهید دراین هفته های پایانی نیز انواع گوشت های کبابی، آجیل خام و تخم مرغ و قارچ کبابی را روزانه مصرف کنید تا وزن گیری دلبندتان بهبود یابد 💓💓
1
1402/07/23
سوال کننده
💝ممنونم
0
1402/07/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




