سلام معمولا تو همون اولی میتونن تشخیص بدن چنسیت رو
غربالگری دوم چون جنین رشدش بیشتر شده
کل ارگان های بدن بررسی میشه
مثل قلب..مغز..کلیه ها...همه چی
تو غربالگری دوم نسبت رشدش رو به غربالگری اول بررسی میکنن ،که مطمعن بشن متناسب و درست رشد کرده ،و اینکه تو غربالگری دوم همه اندامهاش تشکیل شده نگاه میکنن ببینن درست همه چی تشکیل شده یا نه
هفته ۱۸ بهترین زمانشه
جنسیتم اون موقع ۱۰۰درصد درست میگن
تو ان تی مثلا میگن به احتمال ۷۰ درصد
آزمایش خون غربالگری دوم توی ۱۶ هفته باید انجام بشه
و سونوگرافی آنومالی ۱۸ هفته تمام عزیزم
توی سونوگرافی جنسیت فرزندت مشخص میشه که اگر براش عجله داری میتونی ۱۵ هفته کامل که شدی یه سونو تعیین جنسیت بری
سلام مامان جان
نوع غربالگری دوم که شامل چه مواردی میشود و زمان انجام وابسته به نتایج مرحله اول است و با سونوگرافی همزمان نیست، سونوگرافی آنومالی اسکن که شامل تعیین جنسیت هم هست بین هفته 18 تا 22 بارداری انجام میشود که بهترین زمان انجام هفته 18 است💟